הערכות: החל ייצור של מכשירי iPhone עם תכונת Force Touch

מכשירי הדגל של אפל ככל הנראה יקבלו בקרוב שדרוג קל אך משמעותי בעזרת תכונת ה-ForceTouch ● משמעותה היא שזיהוי עוצמת הלחיצה אמור לאפשר הפעלה של תפקודים שונים בהתאם לעצמה בה לוחץ המשתמש על הצג.

חוגגים יומולדת. iPhone. צילום מאתר אפל: BigStock

הספקיות של אפל (Apple) החלו בייצור של מכשירי iPhone חדשים עם תכונה של Force Touch, אשר מאפשרת לזהות את עוצמת הלחיצה על מסך המגע, כך על פי דיווחים שפורסמו ברשת.

מדובר באותם דגמים של מכשירי iPhone 6 בגודל של 4.7 אינץ' ו-iPhone 6 Plus בגודל של 5.5 אינץ', והמראה החיצוני שלהם זהה לזה של המכשירים המוכרים, אלא שהמכשירים החדשים כוללים את התכונה הנוספת. כך על פי מקורות יודעי דבר בחברות שמייצרות את המכשירים עבור אפל.

בשלב ראשון, על פי הדיווחים, מדובר בייצור בהיקף מוגבל, ובחודש הבא אמור להתחיל הייצור ההמוני של המכשירים עם התכונה החדשה. זאת, שנתיים לאחר שאפל החלה לפעול בשיתוף עם הספקיות שלה על ליטוש הצגים הרגישים ללחץ. הזיהוי של עצמת הלחיצה אמור לאפשר הפעלה של תפקודים שונים בהתאם לעצמה בה לוחץ המשתמש על הצג.

ברבעון שהסתיים בחודש מרץ עלה מספר היחידות של מכשירי iPhone שנמכרו בארבעים אחוזים. באפל מקווים שהתכונה החדשה תאפשר לחברה להציע יתרון נוסף על פני מתחרותיה, אשר מציעות מכשירים שמבוססים על מערכות Android.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים