מאגד האבטחה TISG יפגיש בין גופים מישראל ומבריטניה; המטרה: עסקאות בשווי 2-5 מיליון דולרים

המאגד ארגן את הפגישות ביחד עם החברה הבריטית לאונץ'-פד יורופ ● במפגשים ישתתפו 7 חברות ישראליות ו-30 חברות וגופים ממשלתיים מבריטניה ● דוד חוה, מנכ"ל חברת הייעוץ MIW, אמר, כי צפי העסקאות מוערך "בהתבסס על מפגשים דומים שנערכו בשנה שעברה מול הגידול החד במספר ובאיכות הגופים הבריטיים שמגיעים"

חברות אבטחת מידע ישראליות צפויות לחתום בקרוב על עסקאות עם גופים בריטיים שונים בשווי של בין 2 ל-5 מיליון דולרים – כך מעריכים במאגד אבטחת המידע הישראלי TISG, שכולל חברות רבות בתחום. זאת, במסגרת סידרת מפגשים אחד על אחד שיקיימו חברי הארגון בלונדון עם נציגים מ-30 חברות וארגונים. המפגשים מתקיימים בשיתוף עם הסניף האירופי של החברה הבריטית לאונץ'-פד (Launchpad). בין היתר, הם ייפגשו עם מפיצים, אינטגרטורים, מפעילים ולקוחות קצה, בהם חברות ביטוח, בנקים וארגונים מובילים אחרים בתעשייה הבריטית.

המשלחת הישראלית כוללת את החברות: אקסנה (Axxana), אייהו (Ayehu), ביונד סקיוריטי (Beyond Security), פינג'אן (Finjan),  גד-איי (GED-I), סייפנד (Safend), סנטריקום (SentryCom) ו-WCK. אלה ייפגשו, בין היתר, עם נציגים מהסניף האירופי של AOL, חברת אורנג' (Orange), שירות הבריאות הבריטי (NHS), הקבינט הבריטי, ויזה אירופה (Visa Europe), בנק ברקליס (Barclays Bank) ועוד.

לדברי דוד חוה, מנכ"ל חברת הייעוץ MIW, האירוע מהווה המשך ישיר לפעילות רציפה של TISG בבריטניה, צרפת, גרמניה, דרום אפריקה ומדינות באסיה. הוא הוסיף, כי באירוע הראשון שערך המאגד בשנה שעברה בלונדון, ביצעו מעל ל-50% מהמשתתפים עסקות מכירה מול הגורמים שעימם נפגשו. לדבריו, "הערכת סדר הגודל של העסקאות נובעת בהתבסס על נתוני השנה שעברה מול הגידול החד במספר ובאיכות הגופים הבריטיים שמגיעים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים