חדר החדשות של משה חוגג

אתר Slant הוא פלטפורמת עיתונות המבקשת להמציא מחדש את חדר החדשות בעידן הדיגיטלי על ידי מיזוג תוכן גולשים ויישום סטנדרטים מקצועיים

משה חוגג, בכיר בעולם הקריפטו והבעלים של בית"ר ירושלים.

משה חוגג, יו"ר ומייסד סינגולריטים, הודיע על השקת אתר חדשות מבית Mobli Media בשם Slant. האתר מבוסס על תוכן גולשים, גויסו אליו כ-100 כותבים צעירים והוא הושק בגרסת בטא.

אבירם אלעד, מו"ל ומנכ"ל Slant, אמר כי "בעידן הדיגיטלי הנוכחי, אם אתה לא חלק ממערכת חדשות גדולה – הסיכוי שהתוכן החדשותי שתעלה לרשת יתפרסם הוא קלוש ביותר. החברה נוצרה במטרה להסיר את המחסום הזה על ידי חשיפת קולות, סיפורים ונקודות מבט חדשניות. הדבר יתבצע באמצעות תוכן גולשים שזוכה לעריכה עיתונאית מקצועית, שדואגת שכל הקולות, הסיפורים והדעות יקבלו במה". הוא הוסיף כי "צוות העריכה של האתר כולל עורכים מאתרי החדשות המובילים בארצות הברית, כגון Huffington Post ,MSNBC ,New York Daily News וכלי תקשורת מובילים  נוספים".

הכותבים הצעירים יקבלו שירותי עריכה מקצועיים כדי לשפר את כתבות התוכן שלהם ולייעל את היכולת לשתף אותו ברשתות חברתיות גדולות. בכך מתעתדת החברה ליצור מודל חדש לחשיפת ותגמול תוכן גולשים: הכותבים יקבלו רווחים בשיעור של 70% מההכנסות המבוססות על חשיפות התוכן אותו כתבו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים