סיסקו ו-Salesforce.com תצענה חבילה משולבת של מרכזי שירות לקוחות באירוח ל-SMB

החבילה תושק ברבעון הראשון של 2010, ותעלה 250 דולרים לחודש עבור כל משתמש בארגון ● שתי החברות תמכורנה את החבילה המשותפת ותחלוקנה ברווחים ● החבילה תאפשר לארגונים את היכולת להשתמש ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר, לצורך תמיכה בלקוחות ● אנליסטים: החבילה תשרת את שתי החברות: Salesforce.com תיהנה מהתמיכה של ענקית התקשורת, ואילו סיסקו תגדיל את יכולת החדירה שלה לשוק ה-SMB

סיסקו (Cisco) ו-Salesforce.com תצענה במשולב חבילות של Call Center. מרכזי שירות הלקוח יהיו באירוח, ויוצעו לעסקים קטנים-בינוניים (SMB). החבילות, שמבוססות ענן, תורכבנה ממערכות ה-Call Center של סיסקו, המשלבות ערוצי קשר שונים, בעיקר קול ונתונים, עם אלו של Salesforce.com, מספקיות מוצרי ה-SaaS הגדולות בעולם. זו האחרונה מביאה לחבילה המשולבת את מוצר ה-Service Cloud שלה, שמספק פלטפורמת CRM באמצעות ענן. החבילה תושק ברבעון הראשון של 2010, ותעלה 250 דולרים לחודש עבור כל משתמש בארגון. שתי החברות תמכורנה את החבילה המשותפת, ותחלוקנה ברווחים.

סיסקו מביאה לחבילה את פתרון מרכז שירות הלקוחות האחוד שלה. בעזרתו, כך נמסר, "יכולים ארגונים לשפר את התקשורת ואת השירות הניתן ללקוחותיהם. משתמשי המערכת ממשיכים להשתמש בכל שירותי התקשורת שלהם מכל מקום, מכל מכשיר ובכל זמן". הדגש במערכת, נמסר, הוא על יצירת חוויית לקוח נעימה ופשוטה, כך שהמגע עימו ייצר תגובה חכמה.

Salesforce.com מביאה לחבילה את פלטפורמת CRM מבוססת ענן בגרסתה החדשה, Service Cloud 2, שכבר כיום משתמשות בו אלפי חברות, לדבריה. לפלטפורמה הושקו באחרונה כמה שירותים נוספים – Salesforce Knowledge, Salesforce Answers ו-Salesforce for Twitter, כשהמכנה המשותף לשלושתם, לדברי החברה, הוא שיתוף רחב יותר של מידע עם כמה שיותר לקוחות, במטרה לספק להם תשובות מדויקות ומהירות לבעיות שהם רוצים להציג בפני החברה.

"השילוב בין שתי המערכות לכלל חבילה אחת יספק לארגוני SMB אפשרות אמיתית לצרוך שירותים של ניהול מרכזי שירות לקוחות על גבי ענן, וכך לענות על צרכי הלקוחות בצורה מהירה וטובה יותר", אמר אלכס דאיון, סגן נשיא Salesforce.com לתמיכה במוצרים ולשירות לקוחות. הוא הוסיף, כי "ארגונים לא יצטרכו יותר לנהל מתגים, שרתים ונתבים, בכל הקשור למרכזי השירות שלהם. הם פשוט יוכלו להתמקד ביצירת חוויית שירות מיטבית עבור לקוחותיהם".

החבילה תאפשר לארגונים יכולת להשתמש ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter), לצורך תמיכה בלקוחות, ציינו דוברי סיסקו. אנליסטים ציינו שהחבילה תשרת את שתי החברות: Salesforce.com תיהנה מהתמיכה של ענקית התקשורת, ואילו סיסקו תגדיל את יכולת החדירה שלה לשוק ה-SMB.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים