סטיב באלמר: חלונות 7 תחסוך לארגונים הרבה כסף

מנכ"ל מיקרוסופט אמר במפגש לקוחות תאגידיים גדולים, כי החיסכון בעלויות של חברות שיתקינו את חלונות 7 יעמוד על 100 ליש"ט למחשב ● הסיבות לכך הן החיסכון שהמערכת עשויה לחסוך לארגונים בעלויות של מרכזי תמיכה ומנהלנים, וכן שהיא לא מצריכה החלפת מחשבים ישנים ● לדברי באלמר, חברות שיתקינו את חלונות 7 ביחד עם גרסת R2 של חלונות סרבר 2008 יזכו לחיסכון הגבוה ביותר

התקנת חלונות 7 (Windows 7) במערכות המחשב בחברות יכולה לחסוך להן כסף רב, כ-100 ליש"ט לכל מחשב – כך טען סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), במפגש לקוחות תאגידיים גדולים שנערך אתמול (ב') בלונדון. באלמר דיבר במפגש על מערכת הפעלה זו, כמו גם על גרסת R2 של חלונות סרבר 2008 (Windows Server), שבדומה לחלונות 7, אמורה להיות מושקת החודש. הוא הוסיף, כי חברות שיתקינו את שתי המערכות במקביל עשויות לזכות לחסכון הגדול ביותר בעלויות.

אתר המגזין PC Pro ציטט את באלמר באמרו, כי חלונות 7 עשויה לגרום לארגונים לחסוך בעלויות מרכזי תמיכה ומנהלנים, מעבר לכך שאין צורך בהכרח להחליף מחשבים ישנים בגלל הדרישות הנוחות יחסית, לדברי באלמר, של המערכת.

עם זאת, באלמר הודה, כי החיסכון בעלויות לא עמד בראש מעייניה של מיקרוסופט כשהחלה לפתח את חלונות 7. "כשהתחלנו לבנות את חלונות 7, לפני שלוש שנים, אף אחד לא דיבר על 'הנורמלי החדש', 'היעילות החדשה' או משהו דומה. יעילות ועלויות נמצאות כיום במוחות האנשים יותר מכל עת שאני זוכר, כולל בזמן התפוצצות בועת הדוט.קום", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים