מיקרוסופט תציע Windows 10 חוקי ובחינם לבוחני בטה

הענקית מרדמונד מתכוונת לחלק להם בחינם עותקים מלאים וחוקיים של Windows 10, ובניגוד לעבר תעדכן את מערכת ההפעלה באופן שוטף ללא הוצאת מהדורות חדשות לרכישה

Windows 10. עדכון צולע

מיקרוסופט (Microsoft) תחלק בחינם עותקים מלאים וחוקיים של Windows 10 למחשבי PC וטאבלטים לבוחני הבטה של החברה. מדובר בקבוצת האנשים שמשתתפת בתוכנית ה-Windows Insider של החברה ומספקת משוב שוטף לגבי מערכת ההפעלה החדשה של ענקית התוכנה. החברה גם תאפשר לכל מי שמעונין בכך להצטרף כעת גם לתוכנית. כל מה שצריך זה להירשם, להוריד את המהדורה האחרונה של מערכת ההפעלה Build 10130, ולהתחבר באמצעות החשבון האישי במיקרוסופט.

המשתתפים בתוכנית יקבלו את גרסת ה-RTM של מערכת ההפעלה, הגרסה הסופית של Windows 10, שתישלח גם ליצרני המחשבים והטאבלטים. הם יקבלו את הגרסה הסופית באמצעות עדכון למחשב שלהם, ולאחר התקנתו יוכלו לבצע התקנה נקייה מחדש, על ידי הפיכתו לקובץ ISO שמאפשר צריבה לדיסק.

עם זאת, לאחר העדכון, המשתתפים בתוכנית לא יוכלו יותר להשתמש במהדורות הבטא של מערכת ההפעלה אך יוכלו לבחור להמשיך ולהשתתף גם אחרי ההתקנה של הגרסה הסופית, כך שהם ייבדקו עדכונים ותיקונים שתציע מיקרוסופט לפני שהם יוצעו כעדכונים לכלל המשתמשים. כזכור, מיקרוסופט מתכוונת לעדכן את Windows 10 באופן שוטף, בניגוד לעבר אז הוציאה מהדורות חדשות של מערכת ההפעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים