הוריו של אלי רייפמן תובעים אותו על סך 4.5 מיליון שקלים

השניים טוענים, כי בנם לווה מהם את הסכום הזה - ולא החזיר ● על פי הערכות, מגיע סך כל התביעות נגד רייפמן ל-300 מיליון שקלים ● אתמול (א') הוא הגיש את עיקרי טיעוניו בערעור על החלטת המחוזי לאסור אותו וכתב, כי "מדובר בתיק לא נורמלי שנסיבותיו אינן נורמליות, וכך גם ההתנהלות שלי" ● עוד טען, כי בית המשפט שלח אותו למאסר עולם, מאחר שהוא לא יכול להעביר את מניות אמבלייז מבין כותלי הכלא

כאילו לא די לאלי רייפמן בצרות הכלכליות והמשפטיות שיש לו, הגישו הוריו של מייסד אמבלייז (Emblaze) תביעת חוב נגדו, על סך של 4.5 מיליון שקלים. השניים טוענים, כי הוא לווה מהם את הסכום הזה – ולא החזיר.

תביעתם של הוריו של רייפמן היא אחת ממספר רב של תביעות שהוגשו נגדו, בסכום של 300 מיליון שקלים – כך העריך הבוקר (ב') העיתון כלכליסט. ב-14 באוקטובר תתקיים אסיפת נושים בעניינו של רייפמן, שבה יסקור עו"ד איתן ארז, כונס הנכסים של אמבלייז והמנהל המיוחד שלה, איך הוא מטפל בנכסי החברה ומהו סכום תביעות החוב שהוגשו נגד רייפמן. לפי הוראות החוק, נושה שלא יגיש תביעת חוב עד אותו מועד – לא יוכל להשתתף באסיפה.

אתמול הגיש רייפמן את טיעוניו העיקריים במסגרת הדיון בערעור על החלטת בית המשפט המחוזי שלפיה ביזה את בית המשפט בכך שלא העביר את מניות אמבלייז שברשותו. רייפמן כתב בטיעוניו, כי "מדובר בתיק לא נורמלי שנסיבותיו אינן נורמליות, וכך גם ההתנהלות שלי".

הוא טען שלמעשה, בית המשפט גזר עליו מאסר עולם, שכן "מבין כותלי הכלא, עם אמצעי התקשורת הדלים שיש ברשותי, אין באפשרותי לבצע ולנהל הליך כה מורכב של איתור הנאמנים והחשת התהליך. במצב שכזה, אני לכאורה מבזה תמידי ולא אשוחרר מהכלא לעולם".

רייפמן חזר על טענתו, כי ביצע את העברת המניות בשרשור כדי להגן על החברה, שהיא מפעל חייו, כנגד ניסיון השתלטות של קרנות אמריקאיות שונות על אמבלייז. לטענתו, הקרנות הללו מתכוונות לסגור את פעילויות המו"פ שלה בישראל.

עוד כתב רייפמן, כי בית המשפט המחוזי לא אפשר לו להוכיח את כל הטיעונים. כך, לדבריו, סירב בית המשפט לחקור את דבריו בחקירה הנגדית שלפיהם עו"ד ארז הפעיל "גורמים מפוקפקים" כדי להלך עליו אימים. רייפמן אף טען, כי בית המשפט לא התייחס לטענותיו שלפיהן המנהל המיוחד טרפד את הסדר הנושים של החברה לאחר שהעלה דרישות בלתי אפשריות, לדבריו, כתנאי מוקדם לקיום ההסדר.

עו"ד ארז אמר בתגובה, כי "רייפמן ממחזר שוב ושוב את טענותיו, שנדחו הן על ידי בית המשפט המחוזי והן על ידי בית המשפט העליון. מוטב שהוא יתרכז בהעברת המניות במקום להכפיש שוב ושוב את המעורבים בפרשה, ובראשם אותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים