בפעם השנייה: גוגל פתחה תחרות עיצוב לוגואים

ענקית האינטרנט פנתה מזמינה תלמידים מרחבי ארה"ב להציע לה לוגואים, במסגרת תחרות Doodle 4 Google ● הלוגו הזוכה יתפרסם בעמוד הבית של האתר, ויוצרו יזכה ב-15,000 דולרים

ענקית האינטרנט גוגל הכריזה השבוע על תחרות Doodle 4 Google השנייה שלה בארצות הברית. במסגרת התחרות, מתבקשים תלמידי בתי הספר ברחבי המדינה להציע שרבוטים שונים ש-"יתלבשו" על הלוגו של גוגל, והלוגו הזוכה בתחרות יתפרסם בעמוד הבית של מנוע החיפוש הגדול בעולם. בכל שנה יש נושא מרכזי אחר, כאשר הפעם הנושא הוא "מה אני מאחל לעולם".

השנה משתפת גוגל פעולה עם סמית'סוניאן – המוסד לקידום הידע והטכנולוגיה בארצות הברית, והיצירות הבולטות אף יוצגו באחד מ-16 המוזיאונים של המוסד, בנוסף לתשלום פרס כספי בדמות מלגה בגובה של 15,000 דולרים ליצירה הזוכה. גוגל תחלק פרס נוסף בגובה של 10,000 דולרים לבית הספר שיספק לתחרות את היצירות הטובות ביותר.

ההכרזה על היצירה הזוכה תתבצע בניו-יורק. כל בית ספר יכול לרשום את עצמו עד ה-17 במרץ, ועל השרבוטים להיות מועברים עד ה-31 בחודש.

כזכור, תחרות דומה ערכה גוגל בשנה שעברה בישראל עבור עמוד החיפוש המקומי, לרגל חגיגות 60 שנה למדינה. הזוכה הייתה אילונה פלקסמן בת ה-16 מגבעתיים. ניתן לחזות ביצירות הבולטות מתחרות זו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים