יבמ תשיק גרסה מקוונת של שירות הדואר לוטוס נוטס

השירות המקוון, שייקרא LotusLive iNotes, יושק מחר (ב'), במחיר של שלושה דולרים לחודש ובהתחייבות לשנה ● לקוחות שיבקשו להימנע מהתחייבות ישלמו 3.75 דולרים לחודש ● השירות כולל גישה לדואר אינטרנט, נפח אחסון של 1 ג'יגה-בייט, תמיכה בטלפונים סלולריים, אנטי וירוס וסינון של דואר זבל, ניטור 24 שעות ביממה וכלי ניהול ● בתוספת מחיר, ניתן יהיה להגדיל את נפח האחסון של השירות עד 100 ג'יגה-בייט ● בין הלקוחות שכבר הצטרפו לשירות נמצאת נוקיה, שתציע אותו הן ללקוחותיה והן לעובדיה

יבמ (IBM) עתידה להשיק מחר (ב') גרסה חדשה ומקוונת של שירות הדואר לוטוס נוטס (Lotus Notes), המיועד לחברות ולארגונים גדולים. השירות המקוון, שייקרא LotusLive iNotes, יעלה שלושה דולרים למשתמש לחודש, בהתחייבות לשנה. לקוחות שיבקשו להימנע מהתחייבות ממושכת ישלמו 3.75 דולרים לחודש. כן תציע יבמ חודש ניסיון בחינם לחברות שמבקשות להתרשם מהשירות לפני שיתחייבו.

השירות כולל גישה לדואר אינטרנט, נפח אחסון של 1 ג'יגה-בייט לכל משתמש, תמיכה בטלפונים סלולריים, אנטי וירוס וסינון של דואר זבל, ניטור 24 שעות ביממה וכלי ניהול. בתוספת מחיר, ניתן יהיה להגדיל את נפח האחסון של השירות עד 100 ג'יגה-בייט.

בין הלקוחות הראשונים שהצטרפו לשירות החדש של יבמ נמצאת ענקית הסלולר נוקיה (Nokia), העתידה להציע אותו הן ללקוחותיה, באמצעות מכשירי הטלפון מתוצרתה, והן לעובדיה שלה.

הצגת השירות החדש של יבמ מהווה הצהרה של החברה שלפיה ענן המיחשוב בשל לעבודה בסביבה ארגונית-עסקית. שירות זה יציב את יבמ בתחרות ישירה מול ג'י-מייל (GMail), שירות הדואר הפופולרי של גוגל (Google). כמו כן, הוא יחריף את התחרות בינה לבין מיקרוסופט (Microsoft), שמציעה גרסה מקוונת של תוכנת אאוטלוק (Outlook) ואת שירות הדואר המקוון חלונות לייב הוטמייל (Windows Live Hotmail).

ספקיות רבות מציעות לאחרונה מהדורות מקוונות של יישומיהן, ללקוחות שמבקשים ליהנות ממחיר נמוך, ניהול קל וגישה מכל מכשיר שמחובר לאינטרנט. עם זאת, שירותים מקוונים חושפים את הלקוחות לתקלות והשבתות, וכן לקשיים בהעברת הנתונים לספקית אחרת, במקרה הצורך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים