אוויה מציגה: מה חדש בעולם התקשורת התאגידית?

יחד עם פתרונות המובייל ושירות הלקוחות, שפורטו בחלק הקודם, הציגה אוויה טכנולוגיות Snap-In חדשניות ומוצרים נוספים ● וגם: מהו הקשר הישראלי? ● חלק ב'

28/05/2015 17:10
ויג'יי מהסקאר, מנכ"ל מרכז הפיתוח של אוויה בפונה. צילום: פלי הנמר

אוויה (Avaya) הציגה באחרונה שלל פתרונות וחידושים לעיתונאים שנכחו בסיור שערכה במרכז המחקר והפיתוח שלה בפונה שבהודו. אחד התחומים המרכזיים שהחברה עוסקת בהם הוא שירות לקוחות בערוצים שונים – תחום שהפתרונות החדשים של החברה בו הוצגו בחלק הראשון של הכתבה. הפעם נתמקד בפתרונות שלה בתחומים נוספים.

החידושים הטכנולוגיים האחרונים של אוויה פותחו על ידי צוות כ-1,000 העובדים בפונה, בניהולו של ויג'יי מהסקאר, מנהל מו"פ בכיר במרכז. בין אותם חידושים ניתן למצוא את סביבת העבודה שלה, Avaya Engagement Environment. מדובר בשילוב של פתרונות המסייעים להאיץ פיתוח של אפליקציות מבוססות תקשורת. חברות, שותפים, אנליסטים עסקיים וספקי תוכנה עצמאיים יכולים כעת לשלב קול, וידיאו, טקסט, אי-מייל ומכשירים ניידים לתוך יישומים עסקיים. בין הפתרונות הכלולים בסביבה זו נמצאים המוצרים: Avaya Engagement Development Platform, Avaya Snap-In modules ו-AvayaLive Collaboratory.

לאוויה קהילת מפתחים גדולה ברחבי העולם, שיצרו עבור סביבת העבודה מודולי Snap-In חדשים. מפתחי היישומים יכולים פשוט להצמיד את קוד המודולים ולשלב באופן מיידי פונקציות חדשות.

טכנולוגיית ה-Snap-In החדשה מבית אוויה, הזמינה כעת בכל רחבי העולם, נקראת Avaya Engagement Assistant. היא הולמת לעובדים ניידים ומייתרת את הצורך בהזנת מספרים ידנית כדי לבצע התקשרות בשיחות ועידה, או בהכנסת קודים ארוכים לקראת שיחות ועידה ארוכות.

המוצר החדש מספק מספר אחד לשיחות ועידה לכל הפגישות בלוח השנה שמהווה חלק מה-Outlook. הוא "מתייעץ" עם ה-Outlook של המשתמש, מסייע לבחור את פגישות ה-וידיאו או האודיו שאליהן המשתמש יצטרף ומחבר אותו אליהן. חנות אפליקציות ה-Snap-In שפותחו באוויה, כמו גם אצל שותפיה ומפתחים עצמאיים, פתוחה להורדתן לכל הארגונים.

Avaya Engagement Assistant תומכת במערכות Avaya Aura Conferencing ו-VC Avaya Scopia, שפותחה על ידי רדוויז'ן, אותה רכשה אוויה. כמו כן, היא תומכת במערכות גישור חיצוניות אחרות לשיחות ועידה.

לדברי מהסקאר, "שילוב יכולות תקשורת עם אפליקציות עסקיות הוא תמיד קשה, יקר וגוזל זמן רב, וכל זה כאשר התהליך הזה נמצא בראש סדר העדיפויות של מקבלי ההחלטות העסקיות. הפלטפורמה החדשה שפיתחנו מסירה את המחסומים לבניית אפליקציות אלה ומאפשרת למפתחים להתמקד בפיתוח חוויית משתמש במקום לעסוק בפתרון אתגרי אינטגרציה טכניים".

מוצרים נוספים בתחום ה-Snap-In

המוצרים החדשים של אוויה מצטרפים לשורת מוצרים של החברה בתחום טכנולוגיות ה-Snap-In, ביניהם:

WebCRTC – מעניק למשתמשים גישה להתקשרות ישירה בקליק אחד היישר מהדפדפן שלהם למרכז הקשר של החברה. ניתן לשלב אותו עם יישומים אחרים כדי לאסוף מידע על התנהגויות הלקוחות, העדפותיהם והיסטוריית הגלישה שלהם, ולהציג את הנתונים האלה לנציגי השירות, כדי שהם יוכלו לנווט את השיחה עם הלקוחות, לענות על שאלותיהם ולפתור עבורם בעיות. מוצר זה יכול לשמש גם אתרי אינטרה-נט ארגוניים, כדי לשפר את היעילות העסקית בדברים כמו הזמנת נסיעות, ניהול חשבונות וניהול משאבי אנוש.

חנות אפליקציות ה-Snap-In שפותחו באוויה, כמו גם אצל שותפיה ומפתחים עצמאיים, פתוחה להורדתו לארגונים

חנות אפליקציות ה-Snap-In שפותחו באוויה, כמו גם אצל שותפיה ומפתחים עצמאיים, פתוחה להורדתו לארגונים. צילום: פלי הנמר

Context Store – מאפשר באופן רציף לעקוב, לאסוף ולשתף את המידע על לקוחות ועסקים רלוונטיים, לצורך שיפור שיתוף הפעולה בזמן אמת. על ידי שמירה בזיכרון של נתונים הנדרשים לעתים קרובות, טכנולוגיית ה-Snap-In מפחיתה את הצורך לחזור על שאילתות במערכות שונות כדי לאחזר או לאמת נתונים. גישה זו, על פי אוויה, מייעלת את צבירת המידע ממקורות שונים בארגון ומחוצה לו לקבלת החלטות טובה יותר בזמן אמת.

Work Assignment – מאפשר למנהלים ליצור שירות התאמה שיכול למנף את הנתונים בזמן אמת כדי לשפר את השימוש במשאבי העסק.

Real-Time Speech – טכנולוגיה שמטמיעה חיפוש באמצעות דיבור בזמן אמת אל תוך האפליקציות הארגוניות ואלה של מרכזי שירות הלקוחות, כדי לאפשר פיתוח מהיר ופריסה של שירותי דיבור בסביבת העבודה.

הקשר הישראלי

לאוויה מספר מרכזי פיתוח בעולם, שאחד מהם נמצא בישראל. המרכז הישראלי של החברה מנוהל על ידי בועז רביב, לשעבר מנכ"ל רדוויז'ן הישראלית, אותה רכשה אוויה מהאחים זיספאל תמורת 230 מיליון דולר. המרכז יעבור בקרוב למגדלי עזריאלי החדשים בחולון ויאגד את שלושת המרכזים שהגיעו עם הרכישה של רדוויז'ן עם פעילות התוכנה של IT Navigation, המתמקדת בניהול מוקדים בענן.

תומר פרידור, מנהל הפעילות העסקית של אוויה בישראל. צילום: פלי הנמר
תומר פרידור, מנהל הפעילות העסקית של אוויה בישראל. צילום: פלי הנמר

תומר פרידור, מנהל הפעילות העסקית של אוויה בישראל, אמר כי "יש לנו גאווה עצומה בכך שכ-15% מפעילות הפיתוח העולמית של אוויה היא כחול לבן. ללקוחות אוויה בישראל יש את הנגישות למרכזי הפיתוח ואת האפשרות לחוות גרסאות בטה, לבצע אסקלציות מהירות יותר למנהלי הפיתוח, ולעתים אף מגלים גמישות מיוחדת לפיתוח לפי דרישות ייעודיות של הלקוחות, בהתאם לצרכים העסקיים של הארגון".

במעבר למשרדים החדשים בחולון, בנוסף למעבדות של שלושת מרכזי הפיתוח, יוקם CBC (ר"ת Customer Business Center) בו יוכלו לקוחות ושותפי אוויה להתרשם מפורטפוליו המוצרים של החברה, בין היתר בעולמות הנטוורקינג, התקשורת האלחוטית, האודיו וה-וידיאו.

לדברי פרידור, "המרכז ישלב את מטה המכירות וקבוצת הפיתוח בישראל תחת אותה קורת גג, מה שיגביר את המומנטום בו נמצא הסניף המקומי. הזכיות האחרונות במגוון פרויקטים – הן במגזר הציבורי, הן בטלקום והן בפיננסים – הן סוג של ROI להשקעות אותן מבצעת אוויה העולמית בסניף הישראלי. נביא את פתרונות החברה לקדמת הבמה, נספק לחברות בישראל את מערכות התקשורת העסקיות הטובות ביותר ונדגיש מכירת פתרונות ושירותים – להבדיל ממכירת מוצרים בלבד. לקוחות רוצים לראות תהליך מכירות רציף, החל מה-Pre Sale וכלה ב-Post Sale".

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים