F5 הכריזה על הרחבת שירותי פלטפורמת Silverline

על פי החברה, הפלטפורמה מאפשרת להגן על יישומי הרשת, להגביר את מהירות פריסת היישומים ולצמצם את עלויות האבטחה

מני ריבלו, מנכ"ל ונשיא F5

F5 מרחיבה את פלטפורמת Silverline ומשיקה שירות מבוסס ענן, שמיועד להגנה ממתקפות על יישומי רשת ולהבטחת ציות בסביבות הדטה סנטר והענן הדינמי.

ההכרזה על הרחבת הפלטפורמה בוצעה בכנס Agility 2015 שעורכת החברה בימים אלה באדינבורו שבסקוטלנד. מני ריבלו, המנכ"ל המיועד של F5 ומי שממלא בפועל את התפקיד, דיבר על הפלטפורמה בתדרוך העיתונאים שנערך לפני הכנס ומנה את התכונות שלה.

שירות ה-Silverline Web Application Firewall מספק יישום מהיר של פיירוול ליישומי הרשת (WAF – ר"ת  Web Application Firewall), כמו גם יכולות אחידות וניתנות להתאמה של אכיפת מדיניות. הפתרון החדש מושתת על היכולות של פתרון נוסף של החברה, BIG-IP Application Security Manager, ומספק שירותי WAF הן בסביבת On-premise והן בסביבת ענן. ב-F5 אומרים שיכולת זו מאפשרת לארגונים להתמודד טוב יותר עם מגמת המעבר לשירותי ענן ולשלב משאבי ענן בצורה בטוחה יותר.

יצוין כי השירות כולל תמיכה 24/7 של מומחי אבטחת מידע ממרכז הבקרה לאבטחת מידע (SOC) של F5.

מענה לגידול במספר האיומים ולתחכום שלהם

ארגונים מצויים כיום בקונפליקט מתמיד בין הרצון בהפחתת עלויות לגידול במספר האיומים הקיברנטיים ולעובדה שהם הולכים ונעשים מתוחכמים יותר ויותר. מבחינה זו, על פי F5, פתרונות ה-WAF מאפשרים לארגונים לשלב משאבי ענן בצורה בטוחה יותר ולהגן על היישומים והמידע ללא קשר לתשתית בה הם בוחרים.

הפתרונות החדשים של החברה מוצעים כפלטפורמה כוללת של תוכנה כשירות (SaaS), שעונה לאחד האתגרים המרכזיים של ארגונים בימינו – הצורך לאכוף אבטחת יישומי רשת בסביבות מגוונות, הן מסורתיות והן בענן. הניסיון לאכוף מדיניות כזו באמצעות אוסף של מרכיבים נפרדים מתגלה לרוב כמשימה מורכבת לניהול, שתובעת עלויות גבוהות. הפתרון של F5 מאפשר הפחתת עלויות, צמצום הסיכון להתקפות, השבתת יישומים, הפסד הכנסות ופגיעה במוניטין ובמותג.

לדברי ריבלו, בין היתרונות הנוספים של ה-Silverline WAF מצויות יכולות אוטומטיות הניתנות ללמידה עצמאית, תוך ניצול טכנולוגיות מוכחות כגון iRules ו-iApps, וכן אפשרות להגיב במהירות לאיומים המתפתחים. כמו כן, היכולת לייצר איחוד של שימושי אבטחה מספקת מענה למספר רב יותר של פתרונות אבטחת יישומים – היברידיים, On-premises ומבוססי ענן, כולל פתרונות הממוקדים ב-WAF, באבטחת DDoS, ב-IP Intelligence וב-Secure Web Gateway Services.

במהלך התדרוך ציין מארק וונדמקאמפ, סגן נשיא לאבטחת מידע וטכנולוגיות Silverline ב-F5, כי "צרכי האבטחה עולים במספרם על מומחי ה-WAF המוסמכים בתעשייה וארגונים רבים מוצאים את עצמם במצב של אבטחה לקויה. מומחי F5 משגיחים עבור הלקוחות של Silverline באופן פרו-אקטיבי אחר פונקציונליות ה-WAF. גישה זאת הופכת את F5 באופן אפקטיבי למהנדסת אבטחת היישומים ללקוח, דבר שנותן הזדמנות לצוות הפנימי של הלקוח להתמקד בנושאים חשובים אחרים".

מעבר לפתרונות העוסקים בזמינות יישומים, מספקת F5 הגנה מפני מתקפות למניעת שירות (DDoS), מתקפות יום אפס, מתקפות ברמת היישום ותוכנות רובוטיות (בוטים).

יצוין כי הסניף הישראלי של F5 הוא השני בגדלו בעולם. הוא ממוקם בתל אביב ומועסקים בו כ-250 עובדים.

הכותב הינו אורח החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים