"גוגל הסינית" השקיעה בטאבולה הישראלית מיליוני דולרים
מוצר המלצות התוכן של החברה יוטמע בבאידו, האתר הגדול בסין ● המהלך מצטרף לסבב הגיוס שהשלימה טאבולה בפברואר האחרון, בסך 117 מיליון דולר
באידו (Baidu), המכונה "גוגל (Google) הסינית", השקיעה בטאבולה הישראלית "מיליוני דולרים רבים" – כך מסרה טאבולה, אם כי היא לא חשפה את הסכום המדויק. מדובר בהשקעה רבת משמעות עבור החברה הישראלית, שחושפת אותה לשוק הסיני הענק. באידו מפעילה את האתר הגדול ביותר בסין.
טאבולה, שהקים ומנהל אדם סינגולדה, פיתחה מנוע המלצות תוכן שאומץ על ידי אתרים אחרים. המנוע מפנה את הגולשים לכתבות שעשויות לעניין אותם. שתי החברות הודיעו כי הן ישתפו פעולה וכי הטכנולוגיה של טאבולה תוטמע בבאידו.
ההשקעה הסינית מצטרפת לסבב גיוס אותו השלימה החברה הישראלית בפברואר האחרון, בסך של 117 מיליון דולר – 17% יותר מהסכום המקורי ששאפה לגייס, 100 מיליון דולר. הסבב שיקף לטאבולה שווי שוק של 700 מיליון.
יצוין כי לפני חצי שנה דורגה טאבולה על ידי דלויט (Deloitte) כחברה הישראלית הצומחת ביותר ב-EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ואחת מחמש החברות הצומחות ביותר באוזר זה.
תגובות
(0)