סוהיב אבאסי, אינפורמטיקה: "על ארגונים להפוך את השינויים בתעשייה להזדמנויות עסקיות"

"לכם, כאנשי IT, יש אפשרות ייחודית לסלול את הדרך של הארגון לשם, ולקדם את הקריירה שלכם באופנים שלפני כמה שנים לא היו עולים על הדעת", אמר אבאסי - יו"ר ומנכ"ל אינפורמטיקה, בכנס השנתי של החברה בלאס וגאס ● בהתייחסו לרכישתה של החברה והפיכתה לפרטית: "אני רוצה להתחייב בפני כולכם שאנו נשארים מחויבים לחדשנות, ללקוחות ולשותפים שלנו, בדיוק כפי שהיינו עד כה"

סוהיב אבאסי, יו"ר ומנכ"ל אינפורמטיקה. צילום: אור יעקב

"המטרה העיקרית של ארגונים היום היא לקחת את השינויים הדרמטיים שמזעזעים את התעשייה שלנו, ולהפוך אותם להזדמנויות עסקיות", כך אמר סוהיב אבאסי, יו"ר ומנכ"ל אינפורמטיקה (Informatica). לדבריו, "אנחנו עדים לשינוי פרדיגמה כולל, מעבר מעידן ישן לחדש. לכם, כאנשי IT, יש אפשרות ייחודית לסלול את הדרך של הארגון לשם, ולקדם את הקריירה שלכם באופנים שלפני כמה שנים לא היו עולים על הדעת. אין ספק בליבי שהשנים הטובות ביותר של התחום שלנו נמצאות לפנינו".

אבאסי אמר את הדברים אמש (ג') על בימת המליאה המרכזית של Informatica World 2015 – הכנס השנתי של החברה, שנערך השבוע בלאס וגאס בהשתתפות כ-2,500 עובדי אינפורמטיקה, שותפים ולקוחות. את המשלחת הישראלית לכנס, שמונה כ-20 משתתפים, מוביל איציק כהן – מנהל מכירות אינפורמטיקה בקבוצת אמן, נציגת החברה בישראל.

"התפקיד המסורתי של המיחשוב העסקי הוא פרודוקטיביות", קבע מנכ"ל אינפורמטיקה. "במשך שנים הורגלנו לספק את הפרודוקטיביות הזו באמצעות אפליקציות מבוססות בסיס נתונים שמבצעות אוטומציה של טרנסקציות חשבונאיות. בהמשך, התקדמנו והצלחנו לספק אוטומציה של הייצור, ואחר כך של משאבי האנוש, הפרונט-אופיס ותחומים נוספים. באחרונה, חלק מאותן טרנסקציות הפכו לאוטומטיות באמצעות שירותים מבוססי ענן. זו המורשת שהותיר מאחוריו עידן הפרודוקטיביות".

הוא הסביר, כי "בעידן החדש, או כמו שאנחנו קוראים לו – עידן ה-engagement, הפרודוקטיביות עדיין חשובה, ויש שתי דרכים עיקריות לספק אותה: אפליקציות on premise מבוססות בסיס נתונים או שירותי ענן. אולם, בעידן החדש הזה ארגונים ועסקים מתקשרים עם הלקוחות שלהם באמצעות רשתות חברתיות, אפליקציות מובייל ובזכות 'האינטרנט של הדברים' (The Internet of Things) – גם באמצעים נוספים. כל זאת, במטרה לקדם את המותג שלהם וליצור מערכת יחסים אישית עם הלקוח".

השקעה של 2 מיליארד דולר בחדשנות. סוהיב אבאסי, יו"ר ומנכ"ל אינפורמטיקה, על הבמה בלאס וגאס. צילום: אור יעקב

השקעה של 2 מיליארד דולר בחדשנות. סוהיב אבאסי, יו"ר ומנכ"ל אינפורמטיקה, על הבמה בלאס וגאס. צילום: אור יעקב

לדבריו, "בניגוד לעידן הפרודוקטיביות, בעידן ה-engagement יש מגוון רב של אפשרויות עיבוד וצריכת ומידע. המדובר בשינוי מהותי וחשוב בתעשייה שלנו. עד כדי כך, שהמגמות הטכנולוגיות האחרונות מובילות שינוי דרמטי בארבעה מרכיבי תשתית בסיסיים: מיחשוב, מידע, אנליטיקס ואבטחה. כך, המודל הכלכלי של מיחשוב הענן משנה את תשתיות המיחשוב המוכרות. המגוון שברשתות החברתיות ו-'האינטרנט של הדברים' משנה את תשתיות המידע שלנו. העושר שמביא איתו הביג-דטה משנה את תשתיות האנליטיקס המוכרות לנו. המודל נטול הגבולות של מכשירי הקצה משנה את תשתיות אבטחת המידע הקלסיות. מטרתנו היא להפוך כל אחד מהשינויים הללו להזדמנות עסקית עבור לקוחותינו".

אבאסי התייחס בדבריו גם להודעת הרכישה הדרמטית של אינפורמטיקה מהחודש שעבר, לפיה החברה נמכרה לקרן ההשקעות פרמירה (Permira) ולגוף ניהול ההשקעות CPPIB לפי שווי של 5.3 מיליארד דולר, והפכה מחברה ציבורית – לפרטית. "רבים מכם, לקוחות ושותפים, מלווים אותנו במסע העסקי שלנו כבר שנים רבות. אתם בוודאי יודעים שבאחרונה החלטנו להפוך את אינפורמטיקה מחברה ציבורית לחברה פרטית. אני רוצה להתחייב בפני כולכם שאנו נשארים מחויבים לחדשנות, ללקוחות ולשותפים שלנו, בדיוק כפי שהיינו עד כה".

 "אין ספק בליבי שהשנים הטובות ביותר של התחום שלנו נמצאות לפנינו". סוהיב אבאסי, יו"ר ומנכ"ל אינפורמטיקה. צילום: אור יעקב

"אין ספק בליבי שהשנים הטובות ביותר של התחום שלנו נמצאות לפנינו". סוהיב אבאסי, יו"ר ומנכ"ל אינפורמטיקה. צילום: אור יעקב

הוא הציג את ההתקדמות שהשיגה החברה בתחום המחקר והפיתוח בשנים האחרונות, וציין כי אינפורמטיקה השקיעה כ-2 מיליארד דולר בחדשנות במהלך 20 השנים האחרונות. "אף אחד מהמתחרים שלנו לא מתקרב לסכומים האלה", קבע. "המחויבות שלנו להצלחת השותפים והלקוחות שלנו היא שהובילה את אינפורמטיקה עד כה, ותמשיך להוביל אותה גם בעתיד, כחברה פרטית".

הכותב הינו אורח החברה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים