בועז יהודה, קבוצת גטר: "השוק המקומי החל להתעורר השנה"

"אנו מאמינים במוצרי MSI, מדובר בחברה טיוואנית מובילה, ואני צופה כי בהמשך השנה ובשנת 2016 כבר נגיע למחזור מכירות של כמה מיליוני דולרים בתחום", כך אמר בועז יהודה, מנכ"ל חטיבת טק, קבוצת גטר

בועז יהודה, מנכ"ל טלדור תקשורת. צילום: קובי קנטור ז"ל

"לאחר קיפאון אותו חווה השוק בשנת 2014, אנו חשים השנה בהתעוררות, אשר באה לידי ביטוי במגוון פרויקטים במגזרי ה-IT השונים", כך אמר בראיון לאנשים ומחשבים בועז יהודה, מנכ"ל חטיבת טק בקבוצת גטר.

הראיון נערך במסגרת כנס המשווקים של חטיבת טק בקבוצת גטר. בכנס הושקה פעילות מותג MSI בארץ, שחטיבת טק היא המשווקת הבלעדית שלה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') באולם yesPlanet בראשון לציון בהשתתפות יותר מ-150 משווקים.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדברי יהודה, "שנת 2014 התאפיינה במשבר, בהעדר השקעות מסיביות של ארגונים במחשוב. השנה אנו צופים השקעות של ארגונים במחשוב, והדבר קורה עם מגוון טכנולוגיות. אנו רואים ארגונים נכנסים לעולם המובייל, ולשם כך נדרשים פרויקטים של התאמת מערכי המחשוב לעולמות החדשים: מחשוב נייד, ענן ומחשוב חברתי בארגונים. נדרשות 'מתיחות פנים' של מערכי המחשוב המסורתיים לטובת המגמות הטכנולוגיות החדשות וזה מה שארגונים עושים השנה: העברות חלקים ממערך המחשוב לענן, התאמות למובייל וכניסה לעולם ה-Big Data". בהתייחסו למחשוב חברתי אמר יהודה כי "הוא ייכנס יותר ויותר. ארגונים אינם יודעים לנצל באופן מלא את התחום בצורה טובה. הם יודעים לעשות זאת בהיבט השיווקי, אך לא מעבר לכך, עדיין".

"בשלוש שנות כהונתי בתפקיד", אמר יהודה, "חטיבת טק עברה שינוי גדול. עסקנו בהרחבת מספר המשווקים מחד, והגדלת הלקוחות הסופיים מאידך. כך, למשל, בעולם המדפסות, בו אנו נציגים בלעדיים של לקסמרק (Lexmark), הבאנו את תים מקבוצת מלם-תים כמשווקי משנה וכמטמיעים. לא תמיד אנו מטמיעים את המוצרים, במקרים רבים משווקי המשנה הם המטמיעים. בשלוש השנים האחרונות הגדלנו את נפח הפעילות של לקסמרק בארץ ואנו מדורגים במקום השלישי בתחום".

כך, אמר, "בתחום מערכות תקשורת Wi-Fi, אנו נציגים של ראקס (Ruckus) , ועובדים מול 80 אינטגרטורים. להערכתי אנו מקום ראשון בארץ בתחום זה".

בתחום מסכי מחשב, ציין יהודה, "אנו נציגים של BenQ, והם מדורגים במקום הרביעי בארץ. המקרנים של אותו מותג אוחזים בנתח שוק במקום השני בארץ".

בהתייחסו למותג החדש שהחברה החלה לייצג, אמר יהודה כי "אנו מאמינים במוצרי MSI , מדובר בחברה טיוואנית מובילה, ואני צופה כי בהמשך השנה ובשנת 2016 כבר נגיע למחזור מכירות של כמה מיליוני דולרים בתחום".

לגבי זכיות במכרזים, אמר יהודה כי "זכינו השנה בכמה מכרזים חשובים: האחד מהם הוא בתחום מסכי המחשב למגזר הממשלתי. נספק לממשלה אלפי מסכי מחשב של 22 אינץ' ו-24 אינץ'. מכרז נוסף שבו זכינו הוא של משרד הביטחון, במסגרתו נספק לצבא אלפי מתכלים למדפסות".

בהתייחסו לאירוע ההשקה של נציגות גטר את MSI בארץ, אמר יהודה כי "חיפשנו מותג אשר יכול להוות שינויי בהשוואה למותגים אחרים. MSI הוא הפתרון הנכון. סירבנו לייצג בעבר כמה מותגים, אחרי ביקור בטייפה הגענו לשיתוף פעולה זה. מדובר בפוטנציאל מכירה אדיר, זהו אחד מארבעת המותגים המובילים בארה"ב, ואנו רק בהתחלה של גירוד קצה קצהו של הפוטנציאל".

"בסך הכל יש לנו שמונה מותגי תקשורת ומחשוב אותם אנו מייצגים בלעדית בארץ, לצד מוצרים נוספים, שאינם בבלעדיות", סיכם יהודה, "נפח הפעילות של החטיבה שבראשותי גדל, ואני צופה המשך גידול במחצית השניה של השנה. הוספת MSI לסל המוצרים שלנו מאפשרת לנו להציע פורטפוליו רחב של פתרונות מחשוב, החל במחשבים מוקשחים וכלה בתוכנה, הדפסה, תקשורת ואלקטרוניקה בידורית. יש לנו את הערוצים הנכונים והכלים לשווק את MSI בישראל ולהפוך אותה למותג מוביל בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים