עליבאבא: ההכנסות השנתיות זינקו ב-45%; הרווח הנקי עלה ב-4%
החברה סיימה את השנה הכספית עם הכנסות בסך 12 מיליארד דולר ורווח נקי של ארבעה מיליארד ● ברבעון האחרון של השנה עלו ההכנסות ב-45% והרווח הנקי ירד ב-49%
עליבאבא (Alibaba) סגרה את השנה הכספית עם תוצאות טובות – עלייה ברווח הנקי וזינוק בהכנסות. ברבעון האחרון שלה, לעומת זאת, נרשמו נתונים מעורבים.
ההכנסות השנתיות של החברה זינקו ב-45.13% ל-76.2 מיליארד יואן (12.29 מיליארד דולר) והרווח הנקי עלה ב-3.92% ל-24.32 מיליארד יואן (3.92 מיליארד דולר). ההוצאות זינקו ב-92.39% ל-53.07 מיליארד יואן (8.6 מיליארד דולר). הרווח התפעולי פחת ב-7.16% ל-23.14 מיליארד יואן (3.73 מיליארד דולר).
ברבעון האחרון של השנה רשמה עליבאבא זינוק של 125.05% בהוצאות ל-14.83 מיליארד יואן (2.4 מיליארד דולר), בעוד שההכנסות עלו ב-44.83% בלבד, ל-17.43 מיליארד יואן (2.81 מיליארד דולר). הרווח הנקי צנח ב-49.32% ל-2.97 מיליארד יואן, המהווים 463 מיליון דולר, והרווח הנקי למנייה – ב-52.74%, ל-1.12 יואן, או 0.18 דולר.
ההוצאות הגולמיות זינקו ב-76.74% ל-6.13 מיליארד יואן (989 מיליון דולר), הרווח הגולמי גדל ב-31.9% ל-11.29 מיליארד יואן והרווח הגולמי השולי הגיע ל-64.8%.
בסעיפים התפעוליים, ההוצאות זינקו ב-178.8% ל-8.7 מיליארד יואן (1.41 מיליארד דולר) והרווח צנח ב-52.32% ל-2.6 מיליארד יואן (419 מיליון דולר).
ג'ונתן לו, מנכ"ל עליבאבא, אמר בעקבות פרסום התוצאות כי "היה לנו רבעון חזק עם צמיחה בכל סעיפי הפעילות של החברה. הגדלנו את ההכנסות, את נפח הפעילות ואת מספר הלקוחות, והעמקנו את מעמדנו המוביל בסחר האינטרנטי הנייד, עם 289 מיליון לקוחות קיימים בחודש מרץ".
תגובות
(0)