תגידו צ'יז! BLU מציגה את סמארטפון הסלפי הראשון

נלהבים מהבשורה הטכנולוגית רצנו לצביקה קצבורג המומחה - שהחזיר אותנו עם הרבה פחות ציפיות ● קווים טכנולוגיים לדמותו של ה-BLU Selfie

סלפי זה לא הכל. BLU Selfie

יצרנית הטלפונים האמריקנית-סינית BLU הכריזה על מכשיר חדש שמציע מצלמה קדמית שזהה למצלמה האחורית שלו – שתיהן עם חיישן גדול, של 13 מגה-פיקסל. המכשיר מיועד במיוחד עבור אלה שחובבים צילומי סלפי, ושמו נקבע בהתאם: BLU Selfie.

החיישן בשתי המצלמות הוא IMX135 של סוני (Sony), שמציע גם מפתח של F/2.0. ההבדל המשמעותי היחיד בין המצלמות הוא שהאחורית מצוידת בשני מבזקים משני צידיה, אחד חם ואחד קר, בעוד שהקדמית מצוידת במבזק אחד בהיר.

מעבר לכך, מדובר בטלפון בינוני למדי. הוא מציע מסך IPS בגודל של 4.7 אינץ' ברזולוציה של 1,280 על 720 פיקסלים, שזוכה לכיסוי להגנה של זכוכית Gorilla Glass 3. המערכת על שבב היא אמנם בעלת 8 ליבות, אך מדובר ב-MT6592 של מדיה-טק (MediaTek), שמבוססת על ליבות Cortex-A7 ב-32 ביט.

הסמארטפון מגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון והרחבה אפשרית של עוד 32 ג'יגה-בייט באמצעות כרטיס microSD. הוא תומך ב-Wi-Fi עד תקן 802.11n וב-Bluetooth4.0. הסוללה שלו היא בנפח נמוך יחסית, של 2,300mAh, ואינה ניתנת להחלפה, אך לפי החברה היא מספיקה ל-14 שעות שיחה בדור שלישי. הוא גם מצויד באפשרות לשני סימים – אחד מיקרו ואחד ננו – אך נטול תמיכה בדור רביעי.

המשקל של ה-BLU Selfie הוא 136 גרם ועוביו 9.6 מ"מ. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד (Android) בגרסה 4.4. המכשיר זמין בצבעים כחול, שחור ולבן. מכאן שבסופו של דבר, מדובר במכשיר שמיועד עבור אלה שהסלפי תופס חלק גדול מהשימוש שלהם, ובמיוחד עבור אלה שרוצים לצלם תמונות סלפי מרובות אנשים.

ה-BLU Selfie זמין למכירה באמזון (Amazon) והוא יהיה שלכם לאחר שתיפרדו מ-249 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים