איתן בליימן, מנמ"ר ברינקס: "בניגוד לדימוי, אנחנו מחלוצי האינטרנט של הדברים"

בליימן דיבר בפורום IBI של אנשים ומחשבים על השתלבות תחום ה-IOT בחברה, הכספות החכמות ואיך כל זה עוזר לבצע העברה מאובטחת של כספים

27/04/2015 18:42
איתן בליימן, מנמ"ר ברינקס

"כל הפעולות של ברינקס מתקיימות בתוך מערכת כללים שהיא חלק מהאינטרנט של הדברים", כך אמר איתן בליימן, מנמ"ר החברה.

הדברים נאמרו במסגרת פורום IBI של אנשים ומחשבים, שנערך היום (ג') ב-yes Planet בראשון לציון. הפורום התקיים תחת הנושא "IOT כמקור לקבלת החלטות".

בליימן מיקד את הרצאתו בתיאור מרכיבי האינטרנט של הדברים בעבודתה של ברינקס: "זה מתחיל מהעובדה שכל שריונית מאותרת על ידינו. אנחנו יודעים בכל רגע נתון היכן היא נמצאת וכמה כסף יש עליה. הנתון לגבי כמות הכסף על השריונית חשוב כדי לקבל החלטות בשטח, משום שמסכום מסוים הרכב לא עומד בתנאי הביטוח ולכן יש לפנות ממנו כסף".

המנמ"ר סיפר כי "ברינקס נותנת כיום פתרונות בהעברה מאובטחת של כסף ממקום למקום. ברינקס ישראל קיימת 50 שנה. פתרונות האינטרנט של הדברים שמציעה החברה כוללים למשל שירותי כספות חכמות. מדובר בכספות שמאפשרות הפקדה של מזומנים לכספת המשוריינת שמסונכרנת עם חשבון הבנק ומזכה את החשבון מידית. מרגע הזיכוי של החשבון, העסק יכול לספוג את היום שיחלוף עד שיבואו אנשי ברינקס עצמם לפנות את הכספת".

הוא ציין כי היה חשוב לחברה להציע פתרון שיעקוף את הצורך של עובדים לשים את הכסף המזומן שברשותם במעטפה שמוטמנת במקום מסתור עד שיבואו המנהלים כדי לספור אותו, יבדקו התאמה לסכום הרשום, יעמדו בתור בבנק לצורך הפקדה ויקבלו אישור שהסכום הופקד. הפתרון בכספות החכמות חוסך זמן והתעסקות, ומייצר בדיקה של אמינות השטרות והמטבעות על ידי חיישני המכונה וזיכוי מידי של חשבון הבנק של העסק.

"מנהל העסק יכול לעקוב אחר קבלת הכספים מהבית באמצעות אפליקציה שבה ניתן לעקוב אחרי העובדים", סיפר בליימן. עוד הוא אמר כי "תעשיית חנויות הנוחות גרמה להתפוגגות המושג 'סגירת קופה' בתום משמרת. העובדים פשוט משדרים את הנתונים ומתחלפים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים