בית המשפט העליון ידון בערעורו של רייפמן מיד לאחר פגרת סוכות

נשיאת בית המשפט העליון, דורית בייניש, נעתרה לבקשת פרקליטיו של רייפמן להקדים את הדיון, וקבעה אותו ל-12 באוקטובר ● הוא ערער על החלטת בית המשפט המחוזי להורות לו להעביר את מניות אמבלייז לידי כונס הנכסים של החברה, עו"ד איתן ארז ● כזכור, רייפמן נמצא בימים אלה במאסר בגין ביזיון בית המשפט

הדיון בערעורו של אלי רייפמן, מייסד אמבלייז (Emblaze) והמנכ"ל של החברה הבת שלה, אמבלייז מובייל (Emblaze Mobile), עד לפני ימים אחדים יתקיים מיד לאחר פגרת סוכות, ב-12 באוקטובר. נשיאת בית המשפט העליון, דורית בייניש, קיבלה אתמול (ד') את בקשת פרקליטיו של רייפמן להקדים את הדיון בעניינו בשל היותו במאסר על ביזיון בית המשפט. הדיון יתקיים בפני הרכב השופטים אדמונד לוי, אשר גרוניס ויורם דנציגר.

הערעור שהגישו פרקליטיו של רייפמן הוא על החלטתו של בית המשפט המחוזי, שהורתה לו להעביר את המניות של אמבלייז לידי כונס הנכסים של החברה, עו"ד איתן ארז. זאת, לאחר שבית המשפט המחוזי דחה בקשה שהגישו לעכב את ביצוע ההחלטה.

רייפמן נשלח לפני ימים אחדים ל-45 ימי מאסר בגין ביזיון בית המשפט, לאחר שלא מילא אחר ההחלטה להעביר את המניות.

בשעות הלילה של יום ראשון האחרון ניצל רייפמן מפגיעה, לאחר ששני אופנוענים ירו לעבר מכוניתו בעת שישב בה. הוא הבחין בהם מבעוד מועד, והחל במנוסה. חובותיו של רייפמן בשוק האפור נאמדים בכ-60 מיליון שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים