מארק צוקרברג קורא למפתחים לשלב את פייסבוק באפליקציות שלהם

מייסד הרשת הופיע בוועידת המפתחים של החברה, F8 ● בכנס הוצגו שני מוצרים חדשים: אפשרות לשלוח סרטון באמצעות יישום ה-Messenger וכלי שמסייע למפתחים לעקוב אחר השימוש שעושים המשתמשים באפליקציות שלהם

מארק צוקרברג. צילום: גוילום פאומיר, מתוך ויקיפדיה

"אנו מבקשים לסייע לאנשים להביע את כל אשר ליבם, בכל הקהילות החשובות להם", כך אמר מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק (Facebook), אתמול (ד'), בנאום הפתיחה של ועידת המפתחים F8 שעורכת החברה בסן פרנסיסקו.

צוקרברג הביע את שביעות רצונו מכך שהחברה מציעה כיום תוכנות עקביות יותר, עם פחות באגים, והכריז על שורה של כלים חדשים, בכלל זה אפשרות לשלוח סרטונים ביישום ה-Messenger של פייסבוק.

כבר כיום, 80% מהאפליקציות עושות שימוש בשירותי פייסבוק. שיעור האפליקציות שעושות שימוש בשירותי הפרסום ובכלי הפיתוח של הרשת החברתית נמצא במגמת עלייה.

ובכל זאת, "פייסבוק אינה יכולה להרשות לעצמה לנוח על זרי הדפנה והיא חייבת להתקדם כל העת, אחרת תהפוך לבלתי רלוונטית", אמר בריאן בלאו, אנליסט מחברת גרטנר (Gartner).

כדי לעודד את המפתחים לשלב את פייסבוק באפליקציות שלהם, הציגה החברה כלי חדש, שמסייע למפתחים לעקוב אחר השימוש שעושים המשתמשים באפליקציות שלהם. כלי נוסף שהוצג הוא מוצר שממקל על שילוב סרטונים מפייסבוק באתרי אינטרנט.

"אנו רוצים לנהל תקשורת עם המפתחים ולהבין את הצרכים שלהם", אמר מייק ורנל, מנהל בפייסבוק המופקד על הכלים למפתחים. "המפתחים זקוקים ליותר כלים מכפי שאנו מציעים כיום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים