CTI תשווק בישראל את מוצרי ה-NAS של אסוסטור

הפתרונות שאסוסטור מציעה כוללים החל ממארזים לשני כוננים ועד ל-12 כוננים, כשהנפח המרבי של כל כונן הוא 6 טרה-בייט

זאב יהלום, מנכ"ל CTI ישראל היוצא

CTI ישראל, חברת ההפצה המקומית של CTI האמריקנית, המתמחה בפתרונות אחסון נתונים ומחשוב קשיח לתנאי סביב קשים, כולל צבאיים, תשווק בארץ את מוצרי ה-NAS של אסוסטור (Asustor). היא תשווק את כלל המוצרים החדשים של החברה, החל מקו המוצרים המיועד לשימוש ביתי, דרך זה שמיועד ל-SOHO ול-SMB ועד פתרונות ארגוניים מלאים.

אסוסטור, שהוקמה ב-2011 בידי מספר חברות, שהבולטות ביניהן הן Asus ויצרנית מוצרי הזיכרון A-Data, נחשבת כיום לאחת מיצרניות פתרונות ה-NAS הגדולות בעולם. הפתרונות שהיא מציעה כוללים החל ממארזים לשני כוננים ועד ל-12 כוננים, כשהנפח המרבי של כל כונן הוא 6 טרה-בייט. כל המארזים תומכים בכוננים מכניים בגודל 3.5 אינץ' ובכונני SSD בגודל 2.5 אינץ', בהתאם לצרכים של המערכת. המערכות כולן מבוססות על מעבדים של אינטל (Intel), החל במעבדי אטום (Atom) בפתרונות לשוק הביתי ועד למעבדי Xeon E3 במארזים המיועדים לקצה הגבוה של השוק.

הפתרון המתקדם ביותר של החברה, כאמור – זה שמציע עבודה עם 12 כוננים בנפח מרבי של 96 טרה-בייט, הוא AS7012RDX. הדגם מבוסס על מעבד Xeon 3 של אינטל במהירות 3.4 ג'יגה-הרץ (3.8 ג'יגה-הרץ בטורבו) ו-4 ג'יגה-בייט זיכרון UDIMM מסוג DDR3, שניתן להרחבה עד 8 ג'יגה-בייט. הוא מגיע עם ארבע יציאות USB 3.0 ושני חיבורי eSATA, יציאת HDMI ו-VGA, חיבור לרשת מקומית במהירות 4 ג'יגה-ביט ותמיכה במגוון רחב של תצורות Raid.

"המוטו של החברה הוא לחבר באופן חלק את כל המחשבים וההתקנים הניידים של העובדים אל ה-NAS, והיא עושה זאת בכך שהיא מציעה פתרון ענן פרטי זמין מבחינת מחיר שגם מעניק תמורה גבוהה לכסף", אמר אודי קאוף, מנהל המכירות של CTI. "חנות האפליקציות של שרתי ה-NAS הללו כוללת כ-170 אפליקציות שונות. הן מאפשרות לארגונים בכל רמה לפתוח שרת דואר, לבצע הצפנה לתיקיות לפי בחירה, לעבוד בסנכרון מול שירותי אחסון בענן כמו Dropbox ו-Google Drive – והכול בסביבה מאובטחת שכוללת פיירוול פנימי והגנה של מערכת אנטי וירוס".

מערכות ה-NAS של אסוסטור פועלות תחת מערכת הפעלה קניינית בשם ADM בגרסה 2.3. מערכת הפעלה זו היא שמאפשרת את הגישה מרחוק ואת התקנת האפליקציות השונות. החברה גם מספקת אפליקציות שונות למערכות iOS ואנדרואיד (Android). כמו כן, ניתן באמצעות האפליקציות לפתוח מכונות וירטואליות מכל הסוגים כמעט וכך להכין שולחנות עבודה וירטואליים שניתנים לשליטה בידי המנהלן בארגון.

ניתן לשדרג את המערכות בכמות זיכרון גדולה יותר. המארזים מגיעים עם מספר חיבורי USB שמאפשרים, בין השאר, להוסיף ל-NAS יכולות תקשורת אלחוטית, וכן יציאת HDMI לחיבור לטלוויזיות או מסכי מחשב תומכים לצורך הזרמות מדיה, כולל סרטים באיכות 2K.

"המוצר מספק מענה לצורך ההולך וגובר לאחסן נתונים ביחס עלות-תועלת טוב", ציין זאב יהלום, מנכ"ל CTI ישראל. "לא רק שממשק המשתמש שלו פשוט וייחודי, אלא הוא מכיל גם חנות אפליקציות שמאפשר להוריד ולהתקין את האפליקציות הדרושות כדי ליצור תצורה טובה לשימוש כולל, שרת אחסון ארגוני ומרכז מולטימדיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים