אינטל, סיסקו ודויטשה טלקום הכריזו על תוכנית משותפת לסטארט-אפים

תוכנית !Challenge Up פונה לחברות מתחומי האינטרנט של הדברים והמכשירים החכמים ● הסטארט-אפים שייבחרו עשויים לזכות בהשקעה ותמיכה במסחור המוצר או השירות שלהן בשווקים גלובליים

לוגו התוכנית

אינטל (Intel), סיסקו (Cisco) ודויטשה טלקום (Deutsche Telekom) הכריזו על !Challenge Up – תוכנית משותפת הפונה לחברות סטארט-אפ מישראל ומאירופה שעוסקות בתחום האינטרנט של הדברים, על מנת שיוכלו להגיע מהר יותר לשוק. החברות שייבחרו עשויות לזכות בהשקעה ותמיכה במסחור המוצר או השירות שלהן בשווקים גלובליים.

תוכנית !Challenge Up פונה לסטארט-אפים צעירים שיוצרים פתרונות לאינטרנט של הדברים, לאינטרנט של הכול ולתחומים קשורים. זאת, לרבות פתרונות מחוברים וחכמים כמו בית חכם, עיר חכמה, אנרגיה חכמה, מכוניות מחוברות, התקנים לבישים ותעשייה 4.0. כן יכולים להשתתף סטארט-אפים שעוסקים באבטחת מידע, Big Data, אנליטיקה ומחשוב ענן.

אחד המרכיבים העיקריים בתוכנית הוא שבוע ההאצה (Acceleration Week), שיתקיים בין 22 ל-26 ביוני השנה, בחסות Business Challenge Europe של אינטל, EIR של סיסקו ו-hub:raum של דויטשה טלקום,. מרכיב עיקרי נוסף הוא תוכנית חממה מותאמת בת ארבעה חודשים (מיולי עד אוקטובר) שתתקיים בקרקוב, ברלין ו-וינה, בתמיכת שלוש החברות. הסטארט-אפים שייבחרו לתוכנית ישתתפו בה בחינם ויוכלו לשמור לעצמם את הקניין הרוחני שלהן.

"אנחנו מצפים לרעיונות היצירתיים למוצרים ושירותים חדשים שיזרמו אלינו מרחבי האזור על מנת לשפר את אופן החיים והעבודה שלנו. מתן גישה לסטארט-אפים למשאבים המשלימים של שלוש חברות גלובליות יסייע להם להאיץ את הפיכת הרעיונות להצלחה מסחרית", אמר כריסטיאן מוראלס, סגן נשיא תאגידי ומנהל כללי של אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה באינטל.

"עם צפי ליותר מ-50 מיליארד דברים שיחוברו לאינטרנט עד 2020, מגמת האינטרנט של הכול פותחת בפנינו הזדמנויות גדולות. כדי לנצל טוב יותר את ההזדמנויות הללו, !Challenge Up משלבת את המיטב של עולם הטכנולוגיה במערכת אקולוגית אחת של חדשנות פתוחה", ציין מייק פלאנגן, סגן נשיא לנתונים ואנליטיקה בסיסקו.

לדברי אליאס דרקופולוס, סגן נשיא בכיר האחראי ל-B2B באירופה בדויטשה טלקום, "עם !Challenge Up אנחנו שולחים איתות ברור לחברות ההזנק ומאחדים את המשאבים והידע של שלושה תאגידים. ננצל את ניסיוננו לטובת התוכנית ולתמיכה בקהילת הסטארט-אפ".

חברות סטארט-אפ המעוניינות בתוכניות יכולות להגיש בקשה כאן. הגשת הבקשות מסתיימת ב-25 במאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים