איל"ן החל בפיילוט להטמעת מערכת לניהול ושליטה של קבוצת מיחשוב; ההיקף הכספי: 200 אלף שקלים

שני הגופים מקיימים בימים אלה פיילוט בסניף החיפאי של הארגון, המטפל בילדים נכים ● במסגרת הפיילוט, נעשה תהליך הגשת הבקשות למימון מהאיגוד, וההחלטות על בקשות אלה, בעזרת המחשב ● מדובר במערכת ווב מבוססת ג'אווה (Java), שפועלת בסביבת Websphere של יבמ

איל"ן – איגוד ישראלי לילדים נפגעים – וקבוצת מיחשוב החלו בפיילוט להטמעת מערכת ניהול ושליטה של הקבוצה, לצורך בקרה על הטיפול בבקשות הסיוע המתקבלות באיגוד, שנעשה על ידי ועדות העזרה שלו. הפיילוט נערך בשלב זה בסניף חיפה של איל"ן בלבד, ומהווה המשך לשיתוף הפעולה בין שני הגופים, שמתקיים מזה כארבע שנים. מיחשוב האיגוד מתבצע כחלק מדרישות הרגולטור. העלות הכספית של הפרויקט נאמדת ב-200 אלף שקלים.

עד לאחרונה, נוהלה הפרוצדורה להגשת בקשה לסיוע מהוועדה באופן ידני, באמצעות הדואר. במסגרת הפיילוט, משתמש האיגוד במערכת ווב מבוססת ג'אווה (Java), שפועלת בסביבת Websphere של יבמ (IBM). באמצעות המערכת, יכולים חברי הוועדה לצפות בבקשות השונות במחשב, וההחלטות שהם מקבלים לגבי אותן בקשות מתעדכנות מיידית בכל הרשומות של האיגוד. המערכת גם מפיקה פרוטוקולים, ואלה נשלחים מיידית למרכז איל"ן בתל אביב. בהמשך התהליך, המערכת מאפשרת להתעדכן באופן שוטף בסטטוס הבקשה, וגם במעקב אחר החלטות הועדה והיישום בפועל.

ועדות העזרה של איל"ן קולטות את כל הבקשות המגיעות לאיגוד לסיוע כספי ולמימון אביזרים החיוניים להתנהלותם היומיומית של נכים, כגון: כסאות גלגלים, מכשירים שונים, אופניים מיוחדות ואפילו מחשבים. איל"ן משקיעה כשלושה מיליון שקלים בשנה בקניית אביזרי שיקום לאלפי הנכים שבטיפולה.

שמעון צוראלי, מנכ"ל איל"ן, אמר, כי "ועדת העזרה היא אחד הנושאים האחרונים שנותרו על הפרק מבחינה מיחשובית. במסגרת הפיילוט שמתבצע בסניף החיפאי שלנו, אנחנו רואים, כי המענה הממוחשב מזרז הליכים פי כמה ומותיר לעובדים ולמתנדבים של איל"ן זמן יקר לביצוע מטרות חשובות, כמו: גיוס כספים ומשאבים נוספים".

מרית מצליח-קליין, מנהלת תחום e-business בקבוצת מיחשוב, אמרה: "איל"ן העמיד אותנו בפני אתגר לא פשוט והשקעה עצומה. עם זאת, התמורה במקרה הזה היא כפולה – תמורה עסקית ותמורה רגשית. אלה כרוכות זו בזו, ומסבות לכל העוסקים במלאכה סיפוק עצום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים