יניב פרטוק, One1Link: "ארגונים צריכים פתרונות אפליקטיביים מלאים"

"נדרש לארגונים מערך שלם שמתאים לתפעול ולתפקוד שלהם", כך אמר יניב פרטוק, מנכ"ל One1Link, חטיבת ה-Salesforce של קבוצת One1

יניב פרטוק, מנכ"ל One1Link, חטיבת ה-Salesforce של קבוצת One1. צילום: ניב קנטור

"ארגונים צריכים פתרונות אפליקטיביים מלאים, מן המסד ועד הטפחות. הם צריכים מערך שלם שמתאים לתפעול ולתפקוד שלהם", כך אמר יניב פרטוק, מנכ"ל One1Link, חטיבת ה-Salesforce של קבוצת One1.

פרטוק דיבר בכנס CRM best in Cloud, שנערך באחרונה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים. השתתפו בו אנשי מקצוע רבים והנחה אותו אבי עסיס, מנכ"ל WideLink.

בדבריו ציין פרטוק את פתרונות Salesforce ואמר כי החברה "הוכיחה ללא ספק שהיא הצליחה למנף את הענן לארגונים. היא לא המציאה את הענן אבל השכילה להעביר אותו בצורה יעילה – מבחינת הטכנולוגיה, חוויית הלקוח והעלויות. אנחנו עוקבים אחרי Salesforcen ב-ורטיקאלים ובתחומי התעשייה השונים, בארץ ובחו"ל, בזכות הידע הרב שיש לנו בפתרונות שהיא מציעה וב-CRM בכלל".

"כמה תובנות מאפיינות את הפלטפורמה הזאת כמשהו שעובד היטב. בהתבסס על שבע שנות הפעילות שלנו בתחום אנחנו יכולים להגיד שהיא בהחלט תורמת מבחינה ארגונית", אמר פרטוק. "הדבר הראשון הוא שמדובר בפתרון כולל לארגון. Salsesforce מלכתחילה לא רצתה לראות את עצמה כמי שמספקת מרכזי נתונים. הלב של העניין הוא לתת פתרונות אפליקטיביים, מן המסד ועד הטפחות, וכמה שיותר מוקדם. החברה מספקת אלמנטים תשתיתיים וגם אלמנטים של פיתוח, וזה עוד לפני שאנחנו בכלל מתחילים לדבר על ה-CRM. מעבר לכך, יש לה את היכולת לחדש ולהתרחב כל הזמן, להוסיף מרכיבים כדי ליצור מערך שלם שמתאים לתפעול ולתפקוד של הארגון".

"גמישות וחדשנות הן יכולות המפתח שמציעה Salesforece", הוסיף. "היא מציעה מודל גמיש של ארכיטקטורה שמאפשרת חדשנות בלי לפגוע באחידות, עם עדכונים שלוש פעמים בשנה בלי שהלקוח בכלל שם לב, להוציא הודעה קטנה. הכול מוצע באופן פתוח, עם גמישות להתחברות למערכות Legacy ולמערכות תפעוליות גדולות שיש בארגונים גדולים. מצד שני, ולא פחות חשוב, מדובר בפתרון שכולל פתיחות לכל המערכות החדשות, האינטרנטיות. כמו כן, המערכת יכולה לחבר יחסית בקלות בין עולמות ה-B2C וה-B2B".

בועז גודוביץ', מנהל פעילות SAP Business Objects בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: ניב קנטור

בועז גודוביץ', מנהל פעילות SAP Business Objects בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: ניב קנטור

לסיכום אמר פרטוק כי "הדובדבן של כל מה שדיברנו עליו הוא שהמערכת נועדה לאפשר לארגונים לבנות עבור עצמם או עבור אחרים פתרונות במטרה לשפר או לנטר את הארסנל העסקי שלהם. זו פלטפורמה שמאפשרת לעבור מהרעיון לאפליקציה, מהרעיון למציאות".

פלטפורמת לומירה

בועז גודוביץ', מנהל פעילות SAP Business Objects בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, דיבר על פתרון ה-SAP Lumira Cloud ועל כך שניתן באמצעות הפלטפורמה הזו לבצע ניתוחי מידע מהירים, של כל סוג תוכן שהוא. "לאחר ארבעה קליקים בלבד אפשר להגיע לכל מידע שניתן להציג בלוח המחוונים של הארגון, ואז לשתף אותו בתוך הארגון, מחוצה לו ועם כל ההתקנים שמאפשרים לעשות זאת. אחד היתרונות הוא היכולת להביא מידע מהרבה מאוד משאבים ולהציע את היכולת שמאפשרת למשתמש הקצה לקבל תוצרים מתאימים במהירות, בלי לחכות לנתונים בגלל ה-IT, מרכז הנתונים או כל סיבה אחרת. הכול מסופק כאן ועכשיו", אמר.

גודוביץ' הציג תחום חדש שצורף באחרונה ליכולות שמספקת פלטפורמת לומירה: "היכולת להוסיף אינפוגרפיקות ולחשוף את המשתמשים לחוויית צפייה קלה ונעימה לעין, שמספקת את הנתונים ללקוח בקלות. זה טוב במיוחד למערכות שפועלות בענן, כולל מערכות BI, שצריכות לתת חיווי שיאפשר לנו לדעת מה לעשות עם הנתונים".

"התרומה הגדולה ביותר של לומירה לעסק היא יכולות אנלטיקה גבוהות וטובות שמבוצעות באופן מהיר מאוד. בנוסף, היא מציעה התחברות בקלות למקורות מידע, ולא משנה היכן הם נמצאים, כמו גם ויזואליזציה מאוד יפה ומאוד נוחה לשימוש. מכאן שאפשר להגיע באמצעותה לקהל רחב מאוד, גם מהסוג שבדרך כלל לא נגיש. היתרון עבור ה-IT הוא שמדובר בסופו של דבר בארגון בשירות עצמי ורוב המידע מגיע מהחומרים של הארגון עצמו", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים