שטראוס מטמיעה פתרונות Avaya לשדרוג מוקדי השירות במאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוחלפה מערכת Contact Center ישנה במערכת מבית Avaya בשילוב עם AVAYA Aura גרסה 6 וממשק ניהול ● הפרויקט יסתיים במהלך הרבעון הנוכחי

גם לעשות כסף, וגם לתרום לחברה. שטראוס

שטראוס גרופ מבצעת בימים אלה פרויקט לשדרוג מערך מוקדי השירות הפנימיים של החברה, באמצעות פתרונות של Avaya. מבצעת את ההטמעה חברת ITNavPro. הפרויקט צפוי להסתיים במהלך הרבעון הנוכחי והיקפו מוערך במאות אלפי שקלים.

מוקדי השירות הפנימיים של שטראוס מספקים שירותים פנים וחוץ ארגוניים, וקולטים מאות שיחות נכנסות מדי יום. במסגרת הפרויקט הוחלפה מערכת Contact Center ישנה במערכת מבית Avaya בשילוב עם AVAYA Aura גרסה 6 וממשק ניהול, שמאפשר התאמה אישית ושליטה מלאה של הלקוח בסביבת העבודה במערכת.

בשלב הראשון של הפרויקט הוקמו תשתיות Avaya. בשלב השני, שיוצא לדרך בימים אלה, מיושמים ממשקים מורכבים למערכת ה-CRM של סאפ (SAP), באינטגרציה מלאה למוצרי Avaya.

ירון רומנו, מנהל תחום תשתיות ואבטחת מידע בשטראוס, אמר כי "בחרנו בטכנולוגיה שמצד אחד תהיה חדישה ועונה לדרישות השוק המשתנה והמתפתח, ומצד שני יציבה מספיק כדי לאפשר המשכיות בעבודת המוקדים הקיימים. המערכת החדשה מספקת מענה מלא לצרכים שלנו, ועד כה עברו היישום וההטמעה באפס תקלות ואפס זמני השבתה, תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים