ויזה אירופה תשקיע השנה יותר מ-200 מיליון יורו בטכנולוגיות תשלום דיגיטליות

"הטכנולוגיות הללו, יחד עם תמריצים רגולטוריים נכונים, יקרבו את העסקים הקטנים והזעירים אל עולם תשלומים מתקדם", אמר עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל

מימין: טום האוטון, ראש תחום Processing services ב-ויזה אירופה, ועודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל. צילום: רמי זרנגר

"ויזה אירופה ניצבת בלב עולם התשלומים והיא תשקיע בשנה הקרובה יותר מ-200 מיליון יורו בפיתוח טכנולוגיות תשלום דיגיטליות חדשות", כך אמר עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל.

הוא דיבר במסיבת עיתונאים שקיימה החברה הבוקר (ב') בתל אביב ובה חשפה תוצאות מחקר שערכה בקרב 200 עסקים קטנים בישראל שאינם מקבלים תשלומים בכרטיסי חיוב כלשהם, או עושים זאת לעתים רחוקות בלבד. המחקר מצא כי שימוש בכרטיסי אשראי יגדיל את הכנסות העסק, ישפר את רווחיותו, את תזרים המזומנים שלו ואת שביעות רצון הלקוחות ויקטין את אובדן ההכנסות.

סלומי אמר כי "טכנולוגיות תשלום חדשות, יחד עם תמריצים רגולטוריים נכונים, יקרבו את העסקים הקטנים והזעירים אל עולם תשלומים מתקדם, נוח וקל יותר, שבסופו גם תורם לאקו-סיסטם של המשק והכלכלה".

מחקר שערכה ויזה אירופה בחמש מדינות ביבשת מעלה כי עסקים קטנים שלא מקבלים כרטיסי אשראי מאבדים לפחות לקוח אחד מכל ארבעה. מחצית ממחזיקי כרטיסי האשראי מעדיפים לרכוש בבתי עסק שמקבלים תשלומים באמצעותם.

באחרונה פרסמה ויזה אירופה את תוצאותיה הכספיות ל-2014, המראות גידול של 9% בהכנסות ברוטו. טום האוטון, ראש תחום Processing services (שירותי עיבוד) בחברה, אמר כי "אנחנו נמצאים בתקופה מלהיבה בעולם התשלומים. נמשיך לנגוס בנתח השוק בן ה-70% של העסקות שמתבצעות במזומן באירופה ונקטין אותו משמעותית. בנוסף, נשתמש בשפע הטכנולוגיות הדיגיטליות הזמינות כיום על מנת לאפשר יישום של פתרונות תשלומים דיגיטליים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים