זירוקס השיקה כלי שמתיימר לחסוך הדפסות של מסמכים
הכלי מאפשר לבצע פעולות במסמכים שבדרך כלל דורשות הדפסה, בהן הוספת חתימה, מילוי פרטים בשורות, סימון תיבות בטפסים והוספת הערות
זירוקס (Xerox), שבאחד מכובעיה היא מהחברות המובילות בתחום ניהול המסמכים, השיקה כלי חדש לעבודה עם מסמכים, כולל PDF, שמתיימר לחסוך הדפסות. הכלי, שנקרא Digital Alternatives Tool, מאפשר לבצע פעולות במסמכים שבדרך כלל דורשות הדפסה, בהן הוספת חתימה, מילוי פרטים בשורות, סימון תיבות בטפסים והוספת הערות.
הכלי החדש תומך בסביבות עבודה שונות, כולל מובייל (באמצעות אפליקציה מתאימה), והוא מאפשר לשתף מסמכים ישירות מהיישום ממנו עובדים. תכונה אחרת שלו היא שהוא זוכר את המקום האחרון בו היה המשתמש, כך שאפשר להמשיך לטפל במסמכים גם לאחר הפסקה, כולל עבודה מהתקן אחר.
לפי זירוקס, הכלי תומך בעבודה ברוב המכשירים הפרטיים בהם משתמשים העובדים, כל עוד הם מסונכרנים למחשבי החברה. כמו כן, הוא מאפשר לארגון לעקוב אחר זרימת וניהול המסמכים בזמן אמת.
תגובות
(0)