HP הכריזה על תוכנית חסכון בהדפסה לארגונים

על פי החברה, לקוח ארגוני שהצטרף לתוכנית שלה ולא השיג את יעד החיסכון החזוי בתוך שנה, יקבל ממנה את ההפרש הכספי עד להשלמת החיסכון, באמצעות זיכוי החשבוניות העתידיות שלו

16/09/2009 16:15

HP הכריזה על תוכנית חדשה מכוונת שירות, במסגרתה היא מתחייבת להפחית את עלויות ההדפסה של לקוחותיה הארגוניים. התוכנית, MPS (ר"ת Managed Print Services), מיועדת לארגונים עסקיים אשר עלויות ההדפסה שלהם עצומות עקב השימוש הגדול בכמויות של מידע, התחזוקה של הציוד וכן העלויות השוטפות הקשורות בכך.

באירוע מיוחד שערכה בברלין, גרמניה, הכריזה החברה גם על שורה של שירותים חדשים שיאפשרו ללקוחותיה לא רק חסכון בהוצאות ההדפסה השוטפות, אלא גם שיפור בתפוקה וביעילות העבודה. על פי HP, לקוח ארגוני שהצטרף לתוכנית שלה ולא השיג את יעד החיסכון החזוי בתוך שנה, יקבל מהחברה את ההפרש הכספי עד להשלמת החיסכון, באמצעות זיכוי החשבוניות העתידיות שלו.

על פי הערכות מומחים, היחס שבין עלות ישירה ועלות עקיפה בסביבת הדפסה ארגונית היא 1:9, כלומר עבור דולר אחד שמושקע בעלויות ההדפסה הישירות, הארגון מוציא בערך כתשעה דולרים נוספים על ניהול המסמכים המודפסים לאורך מחזור החיים שלהם (ILM).

מארק הארד, מנכ"ל HP העולמית, השתתף באירוע באמצעות שיחת ועידה. הוא הציג נתונים של חברת המחקר IDC, לפיהן ההוצאות על שוק ההדפסה בשנה הקרובה עומדות על יותר מ-121 מיליארד דולרים. מתוך ההוצאות הכלליות בשוק, תחום ה-MPS נאמד בכ-18 מיליארד דולרים, עם קצב גידול שנתי של 4%. לדברי הארד, ההיקף העצום של הפעילות של HP בתחום, כולל בתוכו את החומרה (המדפסות), הציוד המתכלה (דיו וטונרים) וכן מגוון השירותים הנילווים ל-ILM (ארכוב ואחזור).

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים