טרור קיברנטי: האקרים צייצו נגד אובמה בטוויטר של ניוזוויק

קבוצת "חליפות הסייבר" החליפה את הבאנר של העמוד עם כתובת שהכילה את המילים Je suIS IS - רמז ישיר לדאע"ש ולטבח במערכת שארלי הבדו, וירידות ואיומים על הנשיא האמריקני

עילגות מאיימת. הציוץ המקורי של כליפות הסייבר'

קבוצת האקרים הצליחה להשתלט על חשבון הטוויטר (Twitter) של המגזין האמריקני המפורסם ניוזוויק (Newsweek) ולהשתמש בו כדי להשמיע, בין השאר, איומים ישירים נגד נשיא ארצות הברית, ברק אובמה.

הקבוצה, שמכנה את עצמה "חליפות הסייבר" (Cyber Caliphate), החליפה את הבאנר של העמוד של ניוזוויק בבאנר משלה, שהכיל את המילים Je suIS IS – רמז ישיר לדאע"ש ולטבח שבוצע במערכת המגזין הצרפתי שארלי הבדו (Charlie Hebdo).

"ולנטיינ'ס דיי מדמם, מישל אובמה! אנחנו עוקבים אחרייך, בנותייך ואחרי בעלך!" (העלגות במקור), נכתב באחד הציוצים של הקבוצה שלקחה אחריות גם על הפריצה לחשבונות המדיה החברתית של הפנטגון בחודש שעבר.

הודעה אחרת כללה שמות תחת הכותרת "המוג'הדין האמיצים" וציוץ אחר התייחס לכוחות האמריקניים שפועלים כיום נגד אנשי דאע"ש במזרח התיכון: "בזמן שארצות הברית והלווייניות שלה הורגות את אחינו בסוריה, עירק ואפגניסטן, אנחנו הורסים את מערכת אבטחת הסייבר הלאומית שלכם מבפנים".

ה-FBI התחיל לחקור את הפריצה לחשבון הטוויטר של ניוזוויק ואת האיומים שנכללו בו כנגד אובמה ומשפחתו. דובר הבית הלבן, ג'ון ארנסט, שחרר הודעה רשמית שמאשרת את החקירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים