בועז יהודה, מנכ"ל חטיבת גטר טק: "ב-2014 צמחנו ב-10% ואנו צפויים לגדול כך גם ב-2015"

יהודה אמר את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים לאחר הודעת הקבוצה על שינוי טכני במבנה הארגוני שלה, שעיקרו כלל מיזוג כל החברות הבנות שלה

בועז יהודה, מנכ"ל גטר טק. צילום: פלי הנמר

"למרות השנה הלא פשוטה שעברה על המשק הישראלי, עסקי פעילות גטר טק צמחו ב-10% לעומת השנה שעברה ואנחנו צפויים לגדול באותו היקף גם בשנה זו", כך אמר בועז יהודה, מנכ"ל חטיבת גטר טק, בשיחה עם אנשים ומחשבים.

בתחילת החודש הודיעה גטר גרופ, החברה האם של גטר טק, על שינוי טכני במבנה הארגוני שלה, שעיקרו מיזוג אל הקבוצה של כל החברות הבנות, כולל גטר טק. כתוצאה מהמהלך, כל אחת מהחברות תהפוך להיות חטיבה עצמאית ותמשיך בפעילותה.

לדברי יהודה, "השינוי הוא טכני בלבד ונובע משיקולים חוקתיים, מאחר והקבוצה נסחרת בבורסה וגם כדי לייעל את הפעילות ולהגביר את הסינרגיה בין החטיבות השונות".

גטר גרופ דיווחה בשנה שעברה על הכנסות של 700 מיליון שקלים, כאשר על פי הערכות בשוק, גטר טק אחראית לשליש מהן.

חטיבת גטר טק עוסקת בתחום פתרונות תשתית לתחומי המחשוב, ההדפסה, התקשורת והאלקטרוניקה. "השינוי המבני רק יחזק את החטיבה שלנו כאחת החטיבות המובילות, כפי שהוכחנו זאת בשנה שעברה", אמר יהודה. לדבריו, בין הגורמים שהביאו לצמיחה בפעילות החברה הם שורה של מכרזים ופרויקטים שבהם החטיבה זכתה, בין היתר במכרזי החשב הכללי, פרוייקטים במשטרה ובמוסדות ציבור אחרים.

"2015 היא שנה די מאתגרת", מנבא יהודה. "נכנסנו אליה עם קו מגוון ביותר של מוצרים חדשים, פתרונות ושירותים שאנו מעניקים למגזרים רחבים מאוד בשוק הישראלי ואנחנו מאוד אופטימיים". מנכ"ל חטיבת גטר טק ציין כי בין התחומים שהחברה עומדת להיכנס אליהם נמצאים המחשוב האישי ומוצרים חדשים בתחום התקשורת האלחוטית, עם גישה חדשנית שלא קיימת כיום בשוק. הוא ציין כי השנה, כמו בשנים קודמות, אחד ממנועי הצמיחה של גטר טק יהיה קו המוצרים והפתרונות של לקסמרק (Lexmark), שרושמת חדירה יפה מאוד לשוק הישראלי, כולל כניסה למגזרי הביטחון והממשלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים