בינת תקשורת ובינת יישום יקימו באמבר תשתית עבור מערכת ה-ERP; ההיקף: כמיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הותקנו שרתים של HP, מתגים של סיסקו, ותשתית עבור מערכות MES של סימנס ו-ERP של One1 ● בני וייס, מנהל מערכות המידע באמבר: "הניסיון של בינת תקשורת ובינת יישום ענה על הצורך שלנו לעבוד עם חברה אחת, שתצליח להקים את התשתית החדשה בזמן קצוב, תוך המשך עבודה רציפה במפעל וזמינות מערכות מלאה"

בינת תקשורת מחשבים ובינת יישום מערכות, מקבוצת רד-בינת, יקימו מערך תשתית ותקשורת עבור מערכות ה-ERP וניהול רצפת הייצור באמבר, יצרנית תערובות מזון לגידול מסחרי של בעלי חיים.  היקף הפרויקט נאמד בכמיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, הכולל שלושה שלבים וצפוי להסתיים עד סוף 2010, יוחלפו מערכות התשתית הישנות של אמבר בתשתית חדשה, אשר תכלול שרתים ורכיבי תקשורת פאסיביים ואקטיביים, ותשמש מערכת ERP מבית One1 ומערכת ניהול רצפת ייצור (MES) של סימנס (Siemens).

בני וייס, מנהל מערכות המידע באמבר, אמר, כי "עקב גידול בפעילות העסקית והתיישנות המערכות, נוצר אצלנו צורך לעדכן את סביבת העבודה. בנוסף, נקטנו במהלך התייעלות של איחוד מספר מתקני ייצור תחת תשתית ניהול מרכזית, ולפיכך נדרשה מערכת חדשה שתספק מידע ותמיכה מלאים לשכבות התפעול והניהול השונות, ושתהיה נוחה ליישום תהליכים עסקיים וניהולם השוטף. הניסיון וההתמחות של בינת תקשורת ובינת יישום ענו על הצורך שלנו לעבוד עם חברה אחת, שתצליח להקים את התשתית החדשה בזמן קצוב, תוך המשך עבודה רציפה במפעל וזמינות מערכות מלאה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים