אינטל ביצעה שינויים במבנה החברה; דדי פרלמוטר יעמוד בראש קבוצת הארכיטקטורה ביחד עם שון מלוני

פרלמוטר, הישראלי הבכיר ביותר בענקית השבבים, יוביל את פיתוח המוצרים והארכיטקטורות, בעוד שמלוני יהיה אחראי על הפן העסקי של הקבוצה החדשה ● הקבוצה העיקרית השנייה שהוקמה במסגרת הרה-ארגון היא קבוצת הטכנולוגיה והייצור, שתדווח לאנדי בריאנט, ה-CAO של אינטל

דדי פרלמוטר, הנציג הישראלי הבכיר ביותר באינטל (Intel), מונה השבוע יחד עם שון מלוני לעמוד במשותף בראש קבוצת הארכיטקטורה החדשה של החברה; זאת, במסגרת רה-ארגון שביצעה אינטל במבנה הניהולי שלה. שני סגני הנשיא הביצועיים יעמדו בראש הקבוצה שתרכז כעת את כל מחלקות המוצר העיקריות של אינטל, כשמלוני יהיה אחראי לעסקים, בעוד שפרלמוטר יוביל את פיתוח המוצרים והארכיטקטורות.

הקבוצה העיקרית השנייה שהוקמה במסגרת הרה-ארגון היא קבוצת הטכנולוגיה והייצור, שתדווח לאנדי בריאנט, ה-CAO של אינטל שמשמש גם הוא כסגן נשיא ביצועי. בין השאר, קבוצה זו תמשיך להיות אחראית לייצור מוצרי ה-NAND של אינטל. הקבוצה השלישית תהיה קבוצת המכירות והשיווק, שבראשה יעמוד טום קילרוי, שהיה עד לאחרונה מנהל שותף יחד עם פט גלסינגר של קבוצת המוצרים הדיגיטליים לארגונים, שבוטלה במסגרת השינויים המבניים.

מולי אדן, סגן נשיא ומי שהיה מנכ"ל קבוצת הניידות באינטל, יהיה אחראי כעת גם על המחשבים השולחניים במסגרת קבוצת לקוחות ה-PC. קבוצה זו היא חלק משש חטיבות משנה עסקיות שיפעלו תחת כנפי קבוצת הארכיטקטורה. האחרות הן קבוצת מרכז המידע, שתתמקד בשרתים, מחשוב עננים וכדומה; קבוצת המחשוב הוויזואלי, שתתמקד במוצרי וירטאוליזציה; קבוצת האולטרא ניידות, שתנסה לחזק את מעמדה של אינטל בתחום הטלפונים החכמים ומכשירים דומים; קבוצת מוצרי התקשורת והמוצרים המוטמעים; וקבוצת הבית הדיגיטלי, שמטרתה תהיה לדחוף את מעבדי אינטל למוצרי צריכה חשמליים ביתיים.

על השינוי המבני הודיעה אינטל במקביל להודעתו של פט גלסינגר, סגן נשיא בכיר ומנהל שותף של קבוצת המוצרים, שהוא עוזב את החברה, וככל הנראה מצטרף ל-EMC. גלסינגר, שעבד באינטל במשך 30 שנים, נחשב בזמנו כיורש אפשרי לפול אוטוליני, המנכ"ל הנוכחי של החברה. יצוין, כי עזיבתו קידמה עוד יותר את מעמדו של דדי פרלמוטר בחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים