HP ישראל השיקה את פרויקט HP University, במסגרתו תקלוט החברה 17 בוגרים מאוניברסיטאות בישראל

העובדים החדשים אותרו במהלך ימי גיוס באוניברסיטאות, ונבחרו מבין מאות מועמדים ● הם יעברו קורס הכשרה אינטנסיבי שיארך כחודשיים, ובסיומו יצטרפו לחברה כעובדים מן המניין ● יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל: "זהו מהלך נוסף של HP המוכיח, כי היא מאמינה במוחות הישראליים ומשקיעה בהם"

HP ישראל השיקה את פרויקט HP University – תכנית כלל עולמית שבוצעה בהצלחה במדינות רבות ברחבי העולם, במסגרתה תקלוט החברה 17 בוגרים מאוניברסיטאות שונות בישראל, אותם בחרה HP במהלך ימי גיוס באוניברסיטאות בחודשים האחרונים. ה"נבחרת" תעבור בחודשיים הקרובים מסלולי לימוד מיוחדים בבית HP ברעננה, ובסיומם יחלו חבריה את עבודתם בחברה כעובדים מן המניין. במהלך כל תקופת הלימודים יקבלו חברי "הנבחרת" משכורת חודשית מ-HP ישראל.

הקורסים שאותם יעברו המגויסים החדשים יהיו מבוססים על חומרי לימוד שנבנו על ידי ארגון הלמידה והפיתוח של HP העולמית ועברו התאמה לישראל. מדריכי ומרצי הקורס הם מנהלים בכירים ב-HP ישראל, וזאת לאור החשיבות הרבה שהנהלת החברה מייחסת לתוכנית זו. התוכנית זוכה למעקב צמוד של יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל, שפיקח והכווין את הליך פיתוח התכנים לקורס ואף יישא את הרצאת הפתיחה בו.

בקולה אמר, כי "מדובר בפרויקט בינלאומי מצליח מאוד, במסגרתו אנו מאמצים בוגרים איכותיים, אשר נבחרו בקפידה מתוך מאות מועמדים אחרים. זהו מהלך נוסף של HP המוכיח, כי היא מאמינה במוחות הישראליים ומשקיעה בהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים