למעלה מ-70% מהעדכונים בליבת הלינוקס החדשה נמצאים בתיקיית מנהלי ההתקנים

הליבה החדשה, ששוחררה בסוף השבוע שעבר, כוללת עדכוני התקנים רבים, ביניהם תמיכה בתקן ה-USB 3.0 החדש; תמיכה במצב הליבה במנהלי ההתקנים הגרפיים של ATI; תמיכה בתקני הבלוטות' החדשים, ועוד ● המהדורה הסופית של ליבה 2.6.31 שוחררה לאחר לא פחות מתשע גרסאות RC, ולאחר כמה תיקוני בעיות וקיצוץ קל בעדכון, שבוצע ברגע האחרון

כ-70% מהעדכונים בליבת הלינוקס (Linux) החדשה (2.6.31) נמצאים בתיקיית מנהלי ההתקנים. זאת, מעבר למספר קטן יחסית של תיקונים ועדכוני גרסה לעומת הליבה הקודמת (2.6.30), ששוחררה לפני כחודשיים.

ליבת הלינוקס החדשה, ששוחררה בסוף השבוע שעבר, כוללת עדכוני התקנים רבים, ביניהם תמיכה בתקן ה-USB 3.0 החדש; תמיכה במצב הליבה במנהלי ההתקנים הגרפיים של ATI; תמיכה בתקני הבלוטות' החדשים (IEEE 802.15.4); תמיכה בתקן פרוטוקול האינטרנט המעודכן (הרביעי) דרך פיירוול (Firewall); תוכנית שמגלה גלישות זיכרון, ועוד. כמו כן, מציע העדכון החדש שיפורים בהתנהגות ובביצועים של שולחן העבודה תחת עומס עבודה.

העדכון החדש גם מרכז תחתיו עדכוני מולטימדיה רבים, אולי כדי להתאים את סביבת הלינוקס לעולם החדש בו המחשבים הניידים הופכים למכשירי מדיה ביתיים. כך, למשל, ניתן למצוא עדכונים רבים עבור מערכות קול של ניידים מסוימים (כמו ה-Macbook 3.1, Acer Aspire 8930G ועוד), מעבר למערכות קול סטנדרטיות. כמו כן מספקת הליבה תמיכה ב-Disply Port, תקן היציאה הגרפית החדש.

בפירוט המלא של גרסת הליבה החדשה, שאמורה גם להוות את הבסיס למהדורת האובנטו (Ubuntu) הבאה (9.10), אפשר למצוא עדכונים רבים לאמצעי שליטה, כולל משטחי שליטה למחשבים ניידים ומנהלי התקנים לתקשורת אלחוטית ולאמצעי אחסון.

המהדורה הסופית של ליבה 2.6.31 שוחררה לאחר לא פחות מתשע גרסאות RC, ולאחר כמה תיקוני בעיות וקיצוץ קל בעדכון, שבוצע ברגע האחרון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים