רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח תקווה, פורש אחרי כ-11 שנים

שלום עוזב את העירייה לאחר שהוביל בה מהפכה טכנולוגית וזכה שלוש פעמים בחמש השנים האחרונות בפרס המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים ● הוא בוחן הצעות להשתלבות במגזר הפרטי

רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח תקווה. צילום: קובי קנטור

רן שלום, מנהל אגף המחשוב בעיריית פתח תקווה,  מסיים את תפקידו לאחר כ-11 שנים.

שלום קיבל שלוש פעמים בחמש השנים האחרונות את פרס המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים, לאחר שהוביל מהפכה טכנולוגית ועסקית בעירייה. כמו כן, הוא זכה במספר פרסים בגין פרויקטים שהוביל.

לדבריו, "יש הלימה חזקה בין תרומת ה-IT להתפתחות המרשימה שעברה פתח תקווה בעשור האחרון". הוא ציין כי "בתום 11 שנים מלאות ביצירה, חדשנות, אתגרים ועשייה לטובת 245 אלף תושבי העיר ו-4,000 עובדי העירייה, החלטתי לפרוש ולחפש אתגרים חדשים".

"השנה האחרונה הייתה מלאת פעילות בפרויקטי מערכות מידע בעירייה", הוסיף שלום. "הבולטים שבהם היו: הטמעת מערכת Dynamics CRM לניהול פניות התושבים ותהליכים עסקיים כנגזרת מהפנייה; הטמעת מערכת לאחסון מרכזי מבית נט-אפ (NetApp), שתומכת בתהליכים העסקיים של העירייה, באיכותם ובשרידותם בשנים הבאות; הקמת מערכת שו"ב Nimsoft מבית CA כמערכת השו"ב המרכזית בארגון; הטמעת מערכת IlluminIT שפותחה על ידי VNT, שמפענחת בזמן אמת את יחסי הגומלין בין התהליכים העסקיים לרכיבי המחשוב שתומכים בהם בצורה המאפשרת שיפור השירות וקיצור זמן הטיפול; הקמת פורטל ארגוני בסביבת Sharepoint 2013 לשיפור השירות ושקיפות המידע לעובד, זכויותיו ועוד".

לשלום תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל אביב עם התמחות במערכות מידע ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן עם התמחות במערכות מידע.

לדבריו, בימים אלה הוא בוחן הצעות להשתלבות במגזר הפרטי.

רן שלום יישא דברים בכנס IT מוניציפאלי של אנשים ומחשבים, שיתקיים ביום ד' הקרוב. להרשמה לכנס לחצו כאן.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מבין דבר

    ראש העיר ברוורמן כשהיה סגן ראש עיר היה אחראי עליו שנתיים. המנמ"ר קבל 3 פרסים מתוכם 2 בתקופת ברוורמן כסגן ראש עיר וכראש עיר בתחילת 2014. רן קבל מחמאות מראש העיר ורצה להתקדם , אחרת היה נלחם על מקומו וגם ידו תהיה על העליונה. ראש עיר לא יכול לפטר את מי שהוא רוצה מבלי להוכיח שהמנהל לא טוב. במקרה הנ"ל היה לראש העיר קשה להיפרד ממנהל שעשה מהפיכה טכנולוגית וקדם את העיר שבה גדל ונולד. פיטורים זה אולי מה שראש העיר מתהדר כדי להוכיח על גבם של מנהלים איכותיים שהוא עושה שינוי. הזמן יוכיח אחרת ממה שכתבתם.

  2. איש

    השאלה אינה רק שאלה של אמינות הפרסום/ המגזין אלא האם יש סיבות שהפרסומים הם כאלה. האם גם פה יש סוג של "שוחד"? האם מישהו מאנשים ומחשבים או בני משפחתם קיבל תשלום מעיריית פתח תקווה לאורך השנים?

  3. שקרנים

    הכול שקר וכזב הוא פוטר. לא פרש וכל מה שנאמר בכתבה לא נכון !! וחבל שאתם הופכים למגזין לא אמין !

אירועים קרובים