למרות הדיווחים: הביטלס לא בדרך ל-iTunes

EMI, בעלת הזכויות על הקטלוגים של הביטלס, הכחישה שאלה יוצעו למכירה בחנות המקוונת, ומסרה, כי מתנהלים מגעים בינה לבין אפל בעניין ● זאת, לאחר שיוקו אונו, אלמנתו של ג'ון לנון, אמרה שניתן יהיה לקנות אותם ב-iTunes החל מהיום ● פול מקרטני אמר ש-EMI דוחה את הפצת הקטלוג מחשש לפיראטיות

חברת התקליטים EMI הכחישה דיווחים שנפוצו לאחרונה, ולפיהם השירים של הביטלס יוצעו החל מהיום (ד') למכירה בחנות iTunes. הרפרטואר השלם של הביטלס בעריכה דיגיטלית מחודשת עומד לצאת היום לחנויות, בין אם יימכר ב-iTunes ובין אם לא. בהודעה רשמית שפורסמה מטעם החברה נמסר, כי לא נחתם הסכם בנושא עם אפל (Apple) – החברה שלה שייכת החנות.

האתר של Sky News ציטט את יוקו אונו, אלמנתו של סולן הלהקה, ג'ון לנון, כאומרת שהמוזיקה של הביטלס עומדת תוצע למכירה ב-iTunes החל מהיום. ארנסטו שמידט, נשיא EMI לתחום הקטלוגים, אמר לפייננשל טיימס, כי "השיחות בין EMI לאפל נמשכות, ואנחנו מצפים ליום שבו נוכל להציע את המוזיקה שלנו למכירה במדיה הדיגיטלית. אבל זה לא יקרה עכשיו".

פול מקרטני, מחברי הרביעייה, אמר, כי הסיבה לכך היא הדאגה של EMI שהפצה של שירי הביטלס ב-iTunes עלולה לגרום להפצות פיראטיות של המוזיקה של הלהקה. "אם אחד מעובדי החברה יחליט לקחת את הקטלוג שלנו ולהעלות אותו לאינטרנט, תהיה ל-EMI הזכות להגיד: 'תפצה אותנו על זה'. הם מפחדים מכך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים