עומר שיינבויים, נס: "ארגונים שלא יידעו לספק חדשנות יישארו מאחור – או לא יתקיימו"

"היכולת של החדשנות היא לתת ערך מוסף לארגונים וללקוחות באמצעות פתרונות חדשים ועם מתן מענה מיטבי לצרכי הארגון", אמר שינבויים, מנהל קבוצת סאפ בנס טכנולוגיות

עומר שיינבויים, מנהל קבוצת סאפ בנס טכנולוגיות. צילום: אורן אגמי

"החדשנות כיום היא בעלת ערך יותר מבעבר. מדובר ביכולת לתת ערך מוסף לארגונים וללקוחות באמצעות פתרונות חדשים ועם מתן מענה מיטבי לצרכי הארגון. החדשנות עוטפת אותנו בכל מקום בו אנחנו נמצאים וארגונים שלא יידעו לתת מענה חדשני שכזה – יישארו מאחור, או לא יתקיימו", כך אמר עומר שיינבויים, מנהל קבוצת סאפ (SAP) בנס טכנולוגיות.

שיינבויים דיבר בפתחו של כנס בכירים שערכו היום (ד') נס טכנולוגיות וסאפ ישראל, בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז חייק לאומנות עכשווית ביפו. האירוע נערך תחת המוטו "האומנות של החדשנות", בהשתתפות מ-150 בכירי IT ובהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי שיינבויים, "ערך החדשנות מאוד בוער בעצמותינו, ואנחנו יושבים ולומדים את פתרונות ומוצרי סאפ, על מנת להניב ערך עסקי לארגונים. נושא נוסף בו אנו מספקים מענה לארגונים הוא מעבר לעבודה בתצורת מחשוב ענן – פרטי, ציבורי ובן כלאיים. יש לסאפ יכולת לענות על אתגר זה עם פלטפורמת HEC – SAP HANA Enterprise Cloud. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לעבוד בצורה זו, כך שכל הבק אופיס נמצא על גבי HANA ועובד בתצורת מחשוב ענן".

נושא נוסף אותו ציין שיינבוים הוא "ממשק וחוויית משתמש משופרת לטובת עבודה קלה, פשוטה וידידותית יותר. הדבר נעשה עם פתרונות כגון SAP Fiori, שמותאם לעבודה של היישומים במובייל, ו-SAP screen Personas, המאפשר לייצר ממשק משתמש מותאם אישית".

יגיל חדרי, מנהל פעילות תשתיות סאפ בנס טכנולוגיות. צילום: אורן אגמי

יגיל חדרי, מנהל פעילות תשתיות סאפ בנס טכנולוגיות. צילום: אורן אגמי

שיינבוים סיכם באמרו כי "נס היא הראשונה שבנתה מעבדה שכוללת בתוכה את כל הפתרונות החדשניים מבית סאפ, לרבות הקמת מערכת Best Practice SAP, שמותאמת לעבודה בשוק הישראלי, הדמיה של עבודה בתצורת מחשוב ענן ושימוש בממשק המשתמש החדש. כך אנחנו מראים ומציגים ללקוחות את החדשנות הטכנולוגית של סאפ ויכולות האינטגרציה של נס".

"יותר מ-1,200 תוכניות עובדות על HANA"

יגיל חדרי, מנהל פעילות תשתיות סאפ בנס טכנולוגיות, אמר כי הערך המוסף של HANA הוא "ביכולת להביא לבידולו של ארגון וליצירת היתרון התחרותי הנדרש בימינו".

"הפלטפורמה יושבת על כל המערכות של סאפ, לא רק על ה-ERP, ומאפשרת למשתמשים ליהנות ממידע בזמן אמת בכל מערכת שלה", אמר.

לדברי חדרי, "יש כיום יותר מ-1,200 תוכניות שעובדות על גבי פלטפורמת HANA. הפלטפורמה מספקת יכולת עיבוד הגבוהה פי 3,600 ממהירויות הדיווח הרגילות. יש לה כוח עיבוד של 460 מיליארד רשומות בפחות משנייה. יכולות אלה מביאות לצמצום משאבים ולפוטנציאל רווחיות של 21% יותר עבור ארגונים המטמיעים פלטפורמה זו".

סאפ, ציין חדרי, "היגרה את כל מערכותיה כך שיעבדו על גבי פלטפורמה זו. הדבר הביא ליותר מ-90% שיפור בדיווח. מתכנתי החברה 'זרקו' יותר ממיליון שורות קוד. בסיס הנתונים העצום של החברה צומצם מנפח של 6.2 טרה-בייט ל-1.8, תוך הבאת שיפור לתהליך העסקי".

הוא אמר כי "הפלטפורמה מוטמעת כבר בקרב יותר מ-4,100 לקוחות ארגוניים בעולם, עם יותר מ-100 אלף משתמשי ERP, ועם יותר מ-7,600 שותפים המוסמכים להטמיע אותה".

חדרי סיכם באמרו כי "ארגונים נדרשים לחשוב לא 'איך אעשה ולמה זה כדאי', אלא 'מתי אעשה ולמה לא עכשיו'. פלטפורמת HANA מוכנה ובשלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים