קרול ברץ לעובדי יאהו!: "תפסיקו להתווכח, תתחילו לעבוד!"

המנכ"ל שלחה לעובדים אי-מייל ובו נזפה בהם: "תפסיקו לבהות בפופיקים שלכם, תצאו מהמצב שבו אתם נמצאים, של ירידת סוכר בדם. בואו נתמקד בתחרותיות" ● נוסח המייל עורר תרעומת בקרב העובדים: "למה היא כל כך קשוחה? האם כך היא תחלץ את החברה מהמצב שבו היא נתונה?"

נמשכת המהומה ביאהו! (!Yahoo): קרול ברץ, מנכ"ל החברה, שלחה לאחרונה אי-מייל נוזפני לעובדים, ובו קראה להם להפסיק להתווכח – ולהתחיל לעבוד. זאת, לאחר שעובדים השתמשו בדואר האלקטרוני כדי להתכתב על הבעיות שלהם ולהביע את מחאתם על כך שברץ מכרה מניות שלה, כמו גם על כך שקרל אייקן, מיליארדר ומשקיע פעיל בחברה, מכר חלק ממניותיו, בשווי 13 מיליון דולרים – מה שהוביל לכך שהחלק שלו ירד לפחות מ-5% מהן.

"תצאו מהמצב שבו אתם נמצאים, של ירידת סוכר בדם", כתבה ברץ. "יש לנו עבודה לעשות. תפסיקו לבהות בפופיקים שלכם ולהתווכח, להתווכח, להתווכח אחד עם השני. חדלו מעימותים מילוליים. בואו נתמקד בתחרותיות".

האי-מייל של ברץ גרר תגובות נזעמות של עובדים. "מה היא כל כך קשוחה?", שאל אחד מהם. "שתתמקד בלנהל ולא תנזוף בנו", אמר שני. ואילו שלישי תהה: "מה יוצא לה מהנוסח המיליטנטי הזה? האם כך היא תחלץ את החברה מהמצב שבו היא נתונה?"

הדברים שכתבה סותרים את מה שאמר רוי בוסטוק, יושב ראש מועצת המנהלים של יאהו!, עם מינויה של ברץ למנכ"ל החברה, בחודש ינואר. הוא טען אז, כי ברץ "מתאפיינת בניסיון ניהולי עשיר, התמקדות בלקוחות, מיומנויות בין אישיות גבוהות והבנה מעמיקה של האתגרים הניצבים בפני החברה והתעשייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים