רוק סטאר: Wix הישראלית תשדר פרסומת בסופרבול

הפרסומת שהחברה תשדר היא חלק ממהלך מיתוגי ● בנוסף, יכלול הקמפיין תכנים וסרטונים ייעודיים שיופצו באופן בלעדי ברשתות החברתיות השונות

Wix

עולה כיתה: החברה הישראלית Wix מצטרפת למגרש של הגדולים, בפרסומות לפחות, ופרסומת שלה תשודר לראשונה במהלך הסופרבול – משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית.

אירוע הסופרבול זוכה לרייטינג הגבוה ביותר בטלוויזיה האמריקנית, וכ-100 מיליון אנשים צופים בו – כשליש מתושבי ארצות הברית.

הפרסום בסופר בול מגיע לאחר שנתיים שבהן יצרה Wix מגוון קמפיינים ששודרו בטלוויזיה בארצות הברית, באנגליה, בקנדה, ברוסיה, בצרפת ובברזיל.

ל-Wix יש יותר מ-55 מיליון לקוחות ברחבי העולם, הנעזרים בפלטפורמה שלה להקים, לנהל ולפתח אתרים באינטרנט. מלבד פתרון זה, הוסיפה החברה עוד שירותים נוספים באמצעות פתרונות ליצירת אתרי מובייל, יכולות מסחר מקוון, כלים לניהול עסקי וגם שוק אפליקציות המאפשר אינטגרציה של יישומי צד שלישי באתרים.

הפרסומת שהחברה תשדר בסופרבול, היא חלק ממהלך מיתוגי, שנועד להפיץ את המסר ש-Wix מציעה פתרון טכנולוגי מתקדם, המאפשר לכל בעל עסק ליצור אתר אינטרנט בקלות. בנוסף, יכלול הקמפיין תכנים וסרטונים ייעודיים שיופצו באופן בלעדי ברשתות החברתיות השונות.

"נוסף על היותו אירוע ספורט ענק והשידור הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקנית, הסופרבול הוא הזירה שבה מציגים המותגים הגדולים ביותר את הפרסומות המושקעות ביותר של השנה, ואנחנו מאוד מתרגשים לקחת בו חלק", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של החברה."קמפיין כזה הוא אתגר אדיר, אבל אתגרים הם הדלק של מחלקת השיווק שלנו, שפועלת בגמישות וביצירתיות בשוק סופר תחרותי ודינאמי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים