פטריק סטארק, CA: "המשבר הכלכלי מסייע לנו; הוא דוחף לקוחות לפשט את ניהול ה-IT שלהם"

לדברי סטארק, "הלקוחות מבינים שפישוט ניהול ה-IT מפחית את ההוצאות ומשפר את יעילות התפקוד של המיחשוב בארגון" ● על השוק הישראלי הוא אמר, כי "מדובר בשוק מעניין, כי הוא גדול יחסית לגודל האוכלוסייה ומאמץ טכנולוגיות מוקדם. אפשר לדעת על פיו מה יקרה בעולם ה-IT"

בעוד שרבים מתלוננים על המיתון הגלובלי, פטריק סטארק, סגן נשיא בכיר ב-CA ומנכ"ל אזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) שלה דווקא מוצא בו נקודת אור. "המשבר הכלכלי, צר לי לומר, מסייע לנו", אמר. "הוא דוחף לקוחות לנוע לכיוון של פישוט הניהול של ה-IT, כי הם מבינים שזה מפחית את ההוצאות ומשפר את יעילות התפקוד של המיחשוב בארגון".

סטארק מנה את דאגותיהם של מנמ"רים עקב המשבר הכלכלי: "הם נמצאים כיום במצב בלתי נסבל מבחינתם. המנמ"רים רוצים להפחית את הוצאות התפעול ולהגדיל את יעילות מערך ה-IT והשירותים שהוא מספק כדי לתמוך בעסקים. עם זאת, המורכבות של המערכות הללו רבה, וזה לא משתנה". ויש לו גם מענה: "פישוט המורכבות, האחדת מערכות וניהול מרכזי".

הם מבינים את חשיבות ניהול ה-IT?
"מחלקות ה-IT מצויות במצב שבו הן מנועות מלספק את היכולת להגיב במהירות לדרישות העסקיות ולהתאים את הטכנולוגיה לטובת האסטרטגיה הארגונית. הן מוסיפות להקדיש חלקים ניכרים מהזמן והמשאבים המוגבלים שלהן רק על מנת לשמור על היכולות הקיימות.

כיום, לאור המשבר, ארגונים הפנימו שיש לנהל את ה-IT. כעת נותר הצורך לחבר את כלל הפתרונות לכדי מערך פתרונות אחיד. מכאן אנו מגיעים להכרה כי מה שצריך היום, יותר מאי-פעם – הוא פשוט: לפשט את המורכבות הזו".

באשר לתחום הווירטואליזציה, אמר סטארק, כי "אנו משתלבים היטב בשדות החדשים של התחום הזה, כמו גם של מיחשוב ענן. ברור לנו שזה מה שמנמ"רים רוצים. יש לנו מוצרים שעובדים במתכונת לפי דרישה, ובעתיד נראה תוכנות של CA שמנהלות ומאבטחות על גבי הענן. כך, השקנו לפני כמה חודשים חבילה המציעה הקצאה וניטור של משאבים בענני מיחשוב, הקצאה אוטומטית של משאבים וירטואליים במרכזי נתונים, ניהול דינמי של שינויים בסביבות וירטואליות, הרחבה של מיכון עומסי העבודה לסביבות וירטואליות, אבטחת ביצועים וזמינות של יישומים".

לגבי המתחרים של CA, הוא אמר, כי "HP היא מתחרה אסטרטגית שלנו, בגלל פוטנציאל היכולות שיש לה. זו לא חברת תוכנה, אבל היא יכולה להחליט להיות כזו, אם רק תרצה בכך. יש להם חומרה, מדפסות ושירותים. עם זאת, בתחום ניהול ה-IT אנו היחידים המספקים פתרון כולל". הוא הוסיף, כי "יבמ (IBM) היא מתחרה גדולה, עם היצע גדול, אולם היא לא הטובה ביותר בתחום הטיפול בתשתיות ה-IT. סימנטק (Symantec) היא מתחרה שלנו רק בהיבט אבטחת המידע. היא לא שחקנית בעולמות ממשל ה-IT וניהול ה-IT. ל-EMC יש ניסיונות להרחבת פתרונות בתחום ניהול התשתיות, אולם הם רחוקים מאתנו בעושר המוצרים וההיצע בתחום ניהול ה-IT".

"ישראל – שוק מעניין"

סטארק הגיע ארצה לפני ימים אחדים על מנת להיפגש עם לקוחות של CA בישראל ולהיערך לקראת כנס הלקוחות השנתי שעורך הסניף הישראלי של החברה בנובמבר. על השוק הישראלי הוא אמר, כי "מדובר בשוק מעניין משתי סיבות: הוא גדול יחסית לגודל האוכלוסייה, והוא מאמץ טכנולוגיות מוקדם. תראה כמה סטארט-אפים יש בישראל. רק בשנה האחרונה רכשה CA שתיים משלוש חברות בתחום אבטחת המידע, שהן ישראליות – יוריקיפאי ו-ID Focus". לדבריו, "ישראל היא מקום מעניין וטוב לעשות בו עסקים, ואפשר לדעת על פיו מה יקרה בעולם ה-IT".

לדברי סטארק, החזון של CA הוא "צמצום עלויות ה-IT, שיפור השירות ללקוחות, ובעיקר שימת דגש על ניהול מיטבי של מערכי ה-IT. זאת, לצד ניהול סיכונים והלימה לרגולציות. אנחנו משיבים לארגונים את הכושר להתמודד טוב יותר עם הוצאות וסיכונים, לשפר את רמות השירות ולהתאים את המיחשוב ליעדים העסקיים. כך, מתפנים תקציבי מיחשוב ליוזמות אסטרטגיות, שמובילות לצמיחה עסקית. באמצעות ניהול פשוט יותר של המיחשוב, בעצם, אנחנו גורמים ללקוחות חיסכון של 30% בניהול ה-IT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים