מי שאב את האות O משמה של גוגל?

בלוגו של גוגל שהתנוסס הבוקר בדף הבית שלה, הופיעה צלחת מעופפת ששואבת באלומת אור את האות O השנייה משמה של החברה ● בעקבות לחיצה על האיור מוצגות תוצאות החיפוש אחר המונח "תופעות בלתי מוסברות" ● על פי אחת ההערכות, מדובר במחווה לסרט העב"מים District 9 שיצא לאקרנים בארה"ב ביום ו' האחרון

בלוגו של חברת גוגל (Google) שהתנוסס הבוקר (א'), בדף הבית של החברה מופיעה צלחת מעופפת ששואבת באלומת אור את האות O השנייה משמה של החברה. בעקבות לחיצה על האיור מוצגות תוצאות החיפוש אחר המונח "תופעות בלתי מוסברות".

על פי אחת ההערכות, מדובר במחווה לסרט העב"מים District 9 שיצא לאקרנים בארה"ב ביום ו' האחרון. רמז נוסף מופיע בעדכון טוויטר (Twitter) של גוגל. בעדכון "מוצפנת" (בצופן פשוט שבו כל אות מיוצגת על ידי מספרה בא"ב האנגלי) ההודעה All your O are belong to us – מחווה למשפט ידוע מתחילת העשור.

בתגובה נמסר מגוגל, כי "האות O השנייה בשם החברה חשובה לנו מאוד. אנו חוקרים כעת את מקורה של ההודעה בשירות טוויטר ואת היעלמותה של האות מדף הבית שלנו. אנו מקווים לשוב ולעדכן בנושא בשבועות הקרובים".

יתכן גם שפתרון התעלומה קשור ליום הולדתה של גוגל – אשר הוקמה בשבעה בספטמבר 1998 – או ליום השנה לעלייתה של הסדרה "מסע בין כוכבים" ברשת NBC, בשמונה בספטמבר 1966.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים