יקי אלמוזנינו מונה למנמ"ר נובל אנרג'י ישראל וחבר הנהלת ה-IT של החברה העולמית

אלמוזנינו פורש מטבע אחרי שבע שנים וחצי ויקים את השלוחה הישראלית של יחידת ה-IT העולמית של ענקית קידוחי הגז הטבעי ● בכיר נוסף שפורש ממחלקת המחשוב של טבע הוא מוטי קירשנבאום, שמונה לדירקטור אפליקציות בשטראוס מים

יקי אלמוזנינו, מנמ"ר נובל אנרג'י ישראל וחבר הנהלת יחידת ה-IT בחברה העולמית

יקי אלמוזנינו, ראש מערך המידע של מערך הייצור בטבע, עובר לנובל אנרג'י. הוא מונה למנמ"ר הסניף הישראלי וחבר הנהלת ה-IT העולמית של ענקית קידוחי הגז הטבעי, שמבצעת בישראל את קידוח תמר ועומדת לבצע קידוח באתר לווייתן. טרם מונה לו מחליף בטבע.

בתפקידו החדש יקים אלמוזנינו את השלוחה הישראלית של יחידת ה-IT של החברה העולמית. אלמוזנינו יהיה אחראי על התפעול ועל הקשר בין ה-IT לייצור. הוא ידווח לגרי ברידוויל, ה-CIO של נובל אנרג'י, שיושב ביוסטון, טקסס.

אלמוזנינו הגיע לטבע לפני שבע שנים וחצי, לאחר שפרש ממערך הטכנולוגיה של המשטרה, בדרגת ניצב. הוא הוביל פרויקטים בתחום מערכות המידע בארגון הייצור של טבע ודיווח למנמ"ר החברה, גיא הדרי.

נובל אנרג'י נחשבת לאחת מענקיות האנרגיה בעולם. היא הוקמה ב-1932 ומחזיקה, נכון לתחילת השנה שעברה, בנכסים בשווי כולל של יותר מ-17 מיליארד דולר.

החל מהשנה שעברה מבצעת החברה את קידוחי הגז הטבעי מול חיפה, משנעת ומשווקת אותם בשוק הישראלי. לחברה יש מנהל ישראלי, ביני (בנימין) זומר.

הגז הטבעי הוא אחד ממקורות האנרגיה החשובים של מדינת ישראל. הפקתו באתרים ישראליים עשויה להיות אחד מהגורמים שישפיעו על הפעילות של כלל המשק בארץ בשנים הבאות ולחסוך למדינה מיליוני שקלים.

אלמוזנינו אישר את הידיעה ואמר כי הוא מסיים תקופה מרתקת בטבע ומתרגש לקראת האתגרים הבאים העומדים בפניו.

גם מוטי קירשנבאום פורש מטבע

בכיר נוסף במחשוב של טבע שפורש בימים אלה הוא מוטי קירשנבאום, שעבד בין היתר במערך ה-BI של החברה.

קירשנבאום מונה לדירקטור אפליקציות בשטראוס מים, חברה בת של קונצרן שטראוס, והוא ידווח לכרמלה אבנר, סמנכ"לית התפעול והמחשוב של החברה. הוא עבד בטבע תשע שנים ברציפות וטרם דווח מי יהיה מחליפו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מירי

    מוטי קירשנבאום היה אחד מראשי הצוות של ה-BI, זה נחשב בכיר בטבע? בכל מקרה - בהצלחה לשניהם בתפקידים החדשים!!!!!

אירועים קרובים