בית המשפט: מיקרוסופט תוכל להמשיך למכור את וורד בארה"ב עד שיישמע הערעור שהגישה

כזכור, בית משפט בטקסס קבע בחודש שעבר, כי על ענקית התוכנה חל איסור למכור את מעבד התמלילים, מאחר והפרה פטנט של חברה קנדית בשם i4i ● בשנה שעברה מכרה מיקרוסופט ברחבי העולם חבילות אופיס - שוורד נכללת בתוכן - בסכום כולל של יותר משלושה מיליארדי דולרים

מיקרוסופט (Microsoft) תוכל להמשיך למכור את מעבד התמלילים וורד (Word) בתחומי ארה"ב, למרות פסק הדין של בית משפט בטקסס האוסר עליה לעשות כן. זאת, לאחר שבית המשפט לערעורים בוושינגטון קבע, כי יישום הפסיקה של הערכאה הזוטרה יותר יושעה, עד לאחר שמיעת הערעור שהגישה הענקית מרדמונד. הדיון בערעור של מיקרוסופט צפוי להתקיים ב-23 בספטמבר.

כזכור, חברה קנדית בשם i4i הגישה תביעת ענק כנגד מיקרוסופט בגין גניבת פטנט, ובפסק הדין נקבע, כי ענקית התוכנה תיאלץ להפסיק לשווק בארה"ב את אחד ממוצרי הדגל שלה, ואף לשלם ל-i4i פיצויי ענק בגובה 273 מיליון דולרים.

מדובר היה במכה קשה למיקרוסופט, שעל פי נתוניה הכספיים חבילת האופיס (Office) שלה – המכילה בתוכה את וורד – נמכרה רק בשנה החולפת למיליוני עסקים ומשתמשים פרטיים ברחבי העולם בסכום כולל של יותר משלושה מיליארד דולרים. כעת, יכולה החברה להמשיך בפעילותה כרגיל, אם כי עדיין מרחף מעליה איום הפסקת המכירה של מעבד התמלילים הפופולרי בתחומי ארה"ב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים