המשקפיים החדשים של בנק הפועלים

משיק אפליקציה פיננסית חדשה המופעלת באמצעות פקודות קוליות ומחוות ● ניתן יהיה בה לראות את יתרת החשבון וכן למצוא היכן נמצא סניף הבנק הקרוב ביותר, וזאת על ידי שימוש בטכנולוגית מציאות רבודה

בקיץ הזה תלבשי יתרה. Poalim SmartWatch

קשה לומר שהחפיצים הלוהטים החדשים בשוק המחשוב, השעונים החכמים והמשקפיים של גוגל, (Google Glass), תפסו נתח שוק משמעותי בישראל, ובמיוחד המשקפיים של גוגל, אבל בנק הפועלים הפתיע כשהכריז על השקת אפליקציות חדשות שמיועדות לשימוש עם המכשירים האלו.

Poalim SmartWatch היא אפליקציה שמיועדת למכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה של גוגל אנדרואריד Wear, התאמה של מערכת ההפעלה הטלפונית לגודל ולבקרות השימוש של השעונים. לפי הבנק, הלקוחות שלו יוכלו לבחון על מסך השעון את יתרת החשבון הנוכחית שלהם ואת ההוצאות שצפויות להם עד סוף החודש, וזאת מבלי צורך להזדהות באמצעות פרטי זיהוי חשבון.

הבנק אף הודיע שהוא מתכוון בעתיד לשחרר אפליקציה שתתאים לשעון המיועד של אפל, הלו הוא Apple Watchכשזה יגיע לשוק, אך לא נמסר האם גם צפויה גרסה לטיזן (Tizen), גרסת מערכת ההפעלה שמותקנת בחלק מהשעונים החדשים של סמסונג (Samsung).

האפליקציה עבור משקפי גוגל מופעלת באמצעות פקודות קוליות ומחוות, וניתן יהיה בה לראות את יתרת החשבון וכן למצוא היכן נמצא סניף הבנק הקרוב ביותר, וזאת על ידי שימוש בטכנולוגית מציאות רבודה.

"מטרתנו המרכזית היא לספק ללקוחותינו חוויה אחידה במגוון ערוצים המרחיבה את נקודות הממשק עם לקוחותינו, וכך אנו עושים גם בהקשר של הטכנולוגיה הלבישה. לקוחותינו רגילים לפגוש את חשבון הבנק שלהם במגוון פלטפורמות – באתר הבנק במחשב, בטלפון ובאפליקציות שבסמארטפונים. כעת הם יוכלו לעשות זאת גם בשעון החכם שעל ידם ובאביזרים לבישים אחרים כמו משקפי גוגל", אמרה מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים