נורטל מפסיקה את פעילות ה-WiMax; שיתוף הפעולה עם אלווריון בוטל

ההחלטה מעוררת ספקות ביחס לעתידה של טכנולוגיית WiMax, נוכח התחרות מול טכנולוגיית LTE ● דובר נורטל: ההחלטה לא תפגע בלקוחות הקיימים

נורטל הודיעה על הפסקת פעילותה בתחום הטכנולוגיה הסלולרית WiMax ועל ביטול שיתוף הפעולה שלה עם אלווריון, המספקת תחנות בסיס בטכנולוגיה זו. מנורטל נמסר, כי היא תמקד מעתה את פעילותה בתחום הסלולר בטכנולוגיית Long Term Evolution.

ההחלטה מעוררת ספקות ביחס לעתידה של כל טכנולוגיית WiMax, נוכח התחרות מול טכנולוגיית LTE. בשבועות האחרונים ביטלו גוגל, אינטל וטיים וורנר את השקעותיהן בחברת Clearwire, שפרשה רשת WiMax ברחבי ארצות הברית. זאת על אף שהמשתמשים הראשונים בשירותי WiMax של Clearwire, שהיו בערים בולטימור ופורטלנד, הביעו בדרך כלל שביעות רצון מהשירות.

דובר נורטל טען, כי ההחלטה על הפסקת הפעילות לא תפגע בלקוחות הקיימים. לדבריו, שתי החברות פועלות במטרה להעביר את לקוחות WiMax של נורטל לאלווריון ללא הפסקה בשירות. נשיא נורטל לרשתות סלולריות, ריצ'רד לאו, אמר, כי "נפעל שהלקוחות יוסיפו ליהנות מהטכנולוגיה".

ההסכם בין שתי החברות כלל גם מכירה של מוצרי אלווריון על ידי נורטל. מאלווריון נמסר, כי היכולת שלה לגבות חלק מהתשלומים במסגרת הסכם זה "מוטלת בספק". עם זאת, צביקה פרידמן, נשיא ומנכ"ל אלווריון, טען כי מעמדה של החברה בתעשייה "מעולם לא היה חזק יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים