שיתוף פעולה: תים תמכור מעתה גם מחשבים מרכזיים של יבמ

הפעילות המשותפת עם תים תכלול גם את תחום התוכנה והשרותים ● ינתן דגש מיוחד לפתרונות הענן,אבטחת מידע ,מובייל ו-Big Data

05/11/2014 12:56
אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים

יבמ (IBM) וקבוצת מל"מ-תים חתמו על הסכם, במגרתו תמכור תים שורת מוצרים ופתרונות נוספים של יבמ בשוק הישראלי . בין המצרים שימכרו גם מחשבים מרכזיים מדגמי System Z -גם מערכות אחסון של יבמ, מכל הגדלים. הפעילות המשותפת עם תים תכלול גם את תחום התוכנה  השרותים  .במסגרת זו ינתן דגש מיוחד לפתרונות הענן,אבטחת מידע ,מובייל ו-Big Data.

עוד נודע כי תים תשווק גם את פתרון הענן הציבורי של יבמ ותמכור את תשתיות הענן של SoftLayer. יבמ השקיעה 2 מיליארד דולר  ברכישת SoftLayer ממשיכה בהשקעותיה הנרחבות בתחום הענן. הבחירה ביבמ נעשתה לאחר הליך מקיף של בחינת האפשרויות, תהליך שהוביל  לבחירת ביסוס הפעילות בתחום זה על טכנולוגיות הענן של יבמ.

אודי וינטראוב, מנכ"ל תים, מסביר כי מדובר בבחירה אסטרטגית של תים ביבמ. "מגוון ורוחב הפתרונות של יבמ, יאפשר לנו, כגוף האינטגרציה המוביל בארץ, להציע ללקוחותינו את מיטב הפתרונות".

הוא ציין כי "יבמ היא חברה עולמית מובילה והטכנולוגיות המעולות שהיא מציעה, יאפשרו לנו להרחיב את פעילותינו לתחומים נוספים, לתועלת לקוחותינו".

ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל. צילום: פלי הנמר

ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל. צילום: פלי הנמר

לדברי ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל, "החלטתה של מל"מ-תים לחבור אל יבמ ולהציע את מוצרי החומרה והתוכנה שלה ללקוחות בארץ, מבטאת הכרה מצידו של אחד השחקנים הבולטים והמובילים בשוק הישראלי באיכויות השרתים ומערכות האחסון של יבמ – ובמיוחד במקומו המרכזי של המיינפריים גם בזירת המחשוב העתידי".

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים