יאהו! מתחרה בטוויטר: השיקה אתר מיקרו-בלוגינג חדש

המשתמשים ב-Meme יכולים להעלות לדף הפרטי תמונות, טקסטים, סרטוני וידיאו ואפילו קטעים מוזיקליים, שאותם אפשר ללוות בטקסט קצר מאוד, ככל הנראה עד 100 תווים לכל היותר ● בדומה לטוויטר, יכולים משתמשי השירות לעקוב אחר גולשים אחרים בו, להגיב מאוד בקצרה למידע שהושאר ואף לשלוח את הפריט, עם קרדיט, אל העמוד שלהם בעזרת כפתור מיוחד ● השירות הושק בינתיים למשתמשים בתוך החברה בלבד

יאהו! (Yahoo!) מנסה להילחם בטוויטר (Twitter): החברה השיקה באופן רשמי, אך עדיין סגור למשתמשים בתוך החברה בלבד, פלטפורמת מיקרו-בלוגים חדשה בשם Meme. הפלטפורמה החדשה, שנוסתה במהלך החודשים האחרונים בספרדית ובפורטוגזית באתרי החברה בדרום אמריקה, עושה עכשיו את צעדיה הראשונים באנגלית, במטרה לנסות לתפוס נתח שוק באחד מהתחומים הלוהטים בשוק הרשתות החברתיות בשנה האחרונה ולשמור על קהל הלקוחות שלה.

בתחומים מסוימים דומה השירות החדש לטוויטר, אם כי הם לא זהים לחלוטין. ב-Meme מעלים לדף הפרטי תמונות, טקסטים, סרטוני וידיאו ואפילו קטעים מוזיקליים שאותם אפשר ללוות בטקסט קצר מאוד, ככל הנראה עד 100 תווים.

עם זאת, בדומה לטוויטר, יכולים משתמשי השירות לעקוב אחר גולשים אחרים בו, להגיב מאוד בקצרה למידע שהושאר ואף לשלוח את הפריט, עם קרדיט, אל העמוד שלהם בעזרת כפתור מיוחד. מתחת לכפתור זה ניתן לראות כמה פעמים שלחו משתמשים את הפריט אל עמוד אחר. כמו השירות המתחרה, מציעה Meme סטטיסטיקות שונות ואף מאפשר להכין דף דיוקן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים