גאווה ישראלית: בזק בינלאומי עלתה לגמר בתחרות בינלאומית שערכה BMC

בזק בינלאומי התחרתה עם חברות ענק בינלאומיות כמו וודאפון, בנק מלון ניו-יורק וסאפ ● שגיא קוז'וך, מנמ"ר בזק בינלאומי: "בזכות השימוש בפלטפורמת הענן של BMC, יכול הלקוח, לראשונה, לקבל מחברה ישראלית שירות אוטומטי של מערך המיחשוב שלו, מקצה לקצה, ללא צורך לתקשר עם אף גורם"

21/10/2014 06:55
שגיא קוז'וך, מנמ"ר בזק בינלאומי. צילום: פלי הנמר

ספקית הענן הישראלית בזק בינלאומי כיכבה בשבוע שעבר ב- Engage 2014 – כנס המשתמשים השנתי של BMC שנערך באורלנדו, פלורידה, כשעלתה לשלב הגמר בתחרות על אות ההוקרה Cloud Innovator of the Year 2014. בזק בינלאומי התחרתה בשלב הגמר עם חברות ענק בינלאומיות כמו וודאפון (Vodafon) – שזכתה באות BMC Innovation Award Winner, בנק מלון ניו-יורק – שזכה באות Data Center Automation Innovator of the Year 2014, וסאפ (SAP) – שזכתה בתואר Compliance Innovator of the Year 2014.

במהלך הכנס ישבנו לשיחה עם שגיא קוז'וך, מנמ"ר בזק בינלאומי. קוז'וך בנה את ניהול התשתיות שלו על פלטפורמת כלי הניהול של BMC, בפרויקט שנערך בליווי מטריקס, נציגתה הבלבדית של BMC בישראל, ושהסתיים בימים אלה לאחר כשנתיים וחצי.

ספר בבקשה על השירותים שבזק בינלאומי מעניקה ללקוחותיה.
"בחוות השרתים שלנו מאוחסנים מערכי המיחשוב של אלפי לקוחות: מלקוחות עם אתר אינטרנט קטן לעסק ועד לקוחות המפעילים מרכזי מיחשוב בינלאומיים, דוגמת אורבוטק. אנחנו משרתים משרדי ממשלה, לקוחות פיננסיים, ספקי תוכן מקומיים ועולמיים כמו פייסבוק (Facebook), גוגל (Google), קשת ועוד.

לכל לקוח מבין אלה צרכים שונים ושירותים שונים, שהוא מקבל מאיתנו. הלקוחות שלנו נהנים מקירבה גדולה לחו"ל דרך החיבור לכבל התת-ימי שלנו, ומחוברים ישירות לרשת האינטרנט הישראלית. זו סביבת מיחשוב מתקדמת בה הלקוח עושה כאוות נפשו בכל הנוגע לניהול מערכות מיחשוב שמשמשות את העסק שלו ועד לקוחות שקונים מאיתנו הכל – מערכי אחסון, תקשורת, שרתים, שרותי ערך מוסף מעולמות האבטחה והגיבוי, ושירותים ניהול ואינטגרציה".

למה בחרתם בפלטפורמת הענן של BMC?
"כספק שירותי תקשורת מרכזי, המספק שירות בתחום הדטה-סנטר לאלפי לקוחות, דרך ניהול שלוש חוות שרתים בישראל, הגענו לשלב הכניסה לתחום הענן כסביבת מיחשוב שמאפשרת להעניק אוטומציה מלאה מקצה לקצה ללקוחות שלנו. כך אנו מאפשרים ללקוחות שלנו גמישות תפעולית מלאה בניהול משאבי המיחשוב שלהם, לצד שקיפות עלויות מרבית על בסיס יומי או חודשי.

לכל זה מתלווה השירות הטכני האישי אותו הלקוח עדיין יכול לקבל מאתנו (שגיא רומז ועוקץ את שירותי הענן הבינלאומיים כמו אמזון, שם יש רק ניפוק אוטומטי של משאבים ואין עם מי לדבר. פ.ה.). לקוחות מיחשוב הענן שלנו, Virtual Nest, נהנים משני העולמות: ראשית, שליטה מלאה ומיידית על כל צורך מיחשובי שלהם; ושנית, מענה אנושי איכותי במספר שפות, כפי שהורגלו לקבל מאיתנו. מדובר בלקוחות קיימים שצורכים שירותי מיחשוב שונים מאתנו לאורך שנים וכעת מרחיבים את מערכיהם באמצעות הענן ועד ללקוחות חדשים שהחלו לעבוד איתנו בשיטה חדשה זו".

שגיא קוז'וך, מנמ"ר בזק בינלאומי (מימין), עם כריס קין, נשיא חטיבת הענן והאוטומציה של BMC, שאחראי על המוצר בו בזק בינלאומי משתמשת לניהול הענן שלה

שגיא קוז'וך, מנמ"ר בזק בינלאומי (מימין), עם כריס קין, נשיא חטיבת הענן והאוטומציה של BMC, שאחראי על המוצר בו בזק בינלאומי משתמשת לניהול הענן שלה

מה מעניקה סביבת הענן שלכם ללקוחות?
"הענן שלנו מספק יכולת בניה אוטומטית ומהירה של סביבת מיחשוב לפי צורכי הלקוח, תוך שימוש במוצרים של ספקי הטכנולוגיות המתקדמים ביותר: מערך אחסון של EMC, שרתים ותקשורת של סיסקו (Cisco), פתרון וירטואליזציה מבוסס VMware, פתרונות אבטחה של צ'ק-פוינט (CheckPoint) ואיזון עומסים של F5. כל זה מנוהל אצלנו כיחידה אחת בזכות מערך הניהול האוטומטי של BMC, שמאפשר בניה ורסאטילית ומהירה לכל דרישה והתאמות מתמשכות לאורך כל חיי אותה סביבת מיחשוב. בדרך זו, לקוח יכול להקים שרת חדש תוך מספר דקות בלבד, בכל תצורה שיבחר, בכל מערכת הפעלה ובכל קומבינציית משאבים שנוחה לו וכמובן, שינוי של אותם משאבים בכל רגע נתון, בהתאם לצרכיו".

מהו השינוי העסקי המשמעותי ביותר עבור הלקוח?
"בזכות השימוש בפלטפורמת הענן של BMC, יכול הלקוח, לראשונה, לקבל מחברה ישראלית שירות אוטומטי של מערך המיחשוב שלו, מקצה לקצה, ללא צורך לתקשר עם אף גורם. כל זה מנוהל תוך דקות ותוך שמירת המידע בישראל לקיצור זמני תגובה ולצמצום כשלי רגולציה שבדרך, בניגוד למצבים בהם המידע מאוחסן בחו"ל. תהליך זה מאפשר לנו להעניק ללקוחות שלנו שירות עשיר וייחודי שמתווסף למגוון השירותים המסופקים על ידנו היום. עבור הלקוח, מהלך זה משפר את השליטה האמיתית שלו על משאבי המיחשוב בכל רגע נתון ומשחרר אותו לעסוק בפעילויות הליבה ובאתגרים העסקיים האמיתיים שלו, ללא בזבוז זמן מיותר על רכישה והפעלת מערך מיחשוב ותחזוקה עצמאית שלו".

[divide style="2"]

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים