היטאצי' דאטה סיסטמס חתמה על הסכם שותפות עם חברת הראל

HDS פועלת בישראל כבר למעלה מ-30, לאחרונה החליטה החברה להרחיב את פעילות השיווק וההפצה בישראל

רכיב אחד של אורקל בחוץ והיטאצי' דאטה סיסטמס בפנים

היטאצ'י דאטה סיסטמס (HDS),  העוסקת בפתרונות אחסון וגיבוי, חתמה על הסכם שותפות עם קבוצת הראל לשיווק והפצת פתרונותיה בישראל. במסגרת ההסכם תהפוך הראל לשותף זהב של HDS ותפעל לשיווק פורטפוליו המוצרים המלא של החברה בישראל.

HDS פועלת בישראל כבר למעלה מ-30. לאחרונה החליטה החברה להרחיב את פעילות השיווק וההפצה בישראל. לאחר בחינת המצב במשק, החליטה HDS למנות את קבוצת הראל לשותף עסקי בכיר מסוג Gold Partner, והחלה בפעולות הדרכה לצוות המפיצים של הראל. בימים הקרובים מתוכננים נציגי הראל לצאת להדרכות גם באירופה, כדי להעמיק את הקשר עם החברה.

על פי אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י דאטה סיסטמס בישראל: "בשנה הקרובה אנו עתידים להגדיל את כלל הפעילויות שלנו בארץ, ולכן היינו צריכים שותף חזק כדי שיעזור לנו להגיע ליעדים שהצבנו לעצמינו. קבוצת הראל מאוד דומיננטיות בשוק בו אנו פועלים, יש לה ניסיון רב וצוות מקצועי מאוד. אנו שמחים שהם מצטרפים למשפחת HDS".

יוסי צייגר, מנכ"ל משותף בהראל, אמר: "אנו רואים בשותפות עם HDS צעד אסרטגי עבור הראל. יחד עם צוות HDS ישראל נספק לארגונים בישראל את המענה הטוב ביותר לצרכי ההווה והעתיד.  אין בשוק מוצרים אשר עומדים ברמה של פתרונות האחסון והגיבוי של היטאצ'י דאטה סיסטמס. אני בטוח כי יחדיו נצליח לעמוד בכל הפרויקטים והמכרזים אליהם אנו מכוונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים