מניית טכנולוגיות נס תיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב

המסחר במניית החברה, הנסחרת בנאסד"ק בארה"ב משנת 2004, יחל ביום שני, ה-14 בספטמבר 2009 ● נס טכנולוגיות, ששווי השוק שלה עומד על 230 מיליון דולרים בקירוב, צפויה להצטרף למדד תל-אביב 100, באמצעות המסלול המהיר לרישום של הבורסה בתל אביב ● שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות: "אנו סבורים, כי הרישום הכפול יתרום להרחבת מחזורי המסחר במניה ולהגברת נזילותה"

נס טכנולוגיות (Ness) הודיעה היום (ג') על רישום כפול של מניות החברה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב (TASE). המסחר במניית נס טכנולוגיות בבורסה בתל-אביב יחל ביום שני ה-14 בספטמבר 2009, תחת הסימול NSTC באנגלית ו-נסטכ בעברית, וישלים את המסחר השוטף של נס טכנולוגיות בנאסד"ק (NASDAQ) בארה"ב, שם היא נסחרת משנת 2004.

אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בתל אביב, אמרה, כי "אנו מברכים את נס טכנולוגיות לרגל הצטרפותה לבורסה הישראלית בתל-אביב. נס טכנולוגיות הינה אחת מחברות שירותי ה-IT המובילות בישראל ובעלת פעילות בינלאומית ענפה. הרישום הכפול של מניות נס בבורסה בת"א, ירחיב את בסיס המשקיעים, יביא לנגישות מהירה ונוחה של משקיעים ישראלים למסחר במנייה ויאפשר לסחור במניה שישה ימים בשבוע ולמעלה מ-13 שעות ביממה".

"אנו שמחים לבשר על הרישום הכפול בבורסה לני"ע בתל-אביב ומצפים לתחילת המסחר", אמר שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות. "נס טכנולוגיות היא חברה גלובלית הנסחרת בנאסד"ק. החברה צמחה בישראל ומובילה בה את שוק טכנולוגיות המידע. בנוסף לכך ששורשינו בישראל, גם שליש מהפעילות העסקית שלנו היא כאן וכן כשליש מכוח האדם, כ-2,700 עובדים".

גרליץ הוסיף ואמר, כי "אנו מאמינים כי נס תעורר עניין רב בקרב המשקיעים ורואים ברישום הכפול מהלך המחזק את הנוכחות, הנראות והשקיפות של נס ומרחיב עבור קהל המשקיעים בשוק ההון הישראלי והאירופאי את הנגישות לחברה גלובלית בעלת זיקה ישראלית חזקה. אנו סבורים, כי הרישום הכפול יתרום להרחבת מחזורי המסחר במניה ולהגברת נזילותה, בין היתר על-ידי כך שיאפשר למשקיעים ישראלים ואירופאים מסחר במניית נס טכנולוגיות בשעות פעילותם הרגילות, ובכך שיאפשר למשקיעים מכל העולם 13 שעות מסחר רציפות ויום מסחר נוסף במניות החברה בנאסד"ק ובת"א".

נס טכנולוגיות, ששווי השוק שלה עומד על 230 מיליון דולרים בקירוב, צפויה להצטרף למדד תל-אביב 100, באמצעות המסלול המהיר לרישום של הבורסה בת"א, המאפשר לחברות דואליות, העומדות בתנאים שנקבעו על-ידי הבורסה, כניסה למדדים המובילים בבורסה פרק זמן קצר לאחר תחילת המסחר בארץ. מאחר שנס טכנולוגיות נסחרת בנאסד"ק, חל עליה חוק הרישום הכפול, הקובע שחברות הרשומות למסחר בארה"ב יכולות לבצע רישום כפול בבורסה בת"א ללא דרישות רגולטריות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים