Arrow ECS חתמה הסכם שיתוף פעולה עם רדוור על הפצת פתרונות רדוור בישראל

חתימת ההסכם תאפשר לחברת Arrow ECS לספק ללקוחותיה פתרונות מקיפים באמצעות טכנולוגייה מובילה בתחום מניעת שירות (DDoS) וכן זמינות אפליקטיבית על ידי ניתוב וניהול חכם של איזון העומסים ברשת

אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל

פתרונות איזון העומסים, האצת האפליקציות וחסימת התקפות הסייבר של  רדוור (Radware) יעזרו ל-Arrow ECS להגן על לקוחותיה מפני התקפות DDoS ולהבטיח את זמינות האפליקציות שלהם.

חברת Arrow ECS ישראל, החברה המובילה בארץ להפצת מוצרי טכנולוגיה הודיעה כי מונתה למפיצה של מוצרי Radware המשתייכת לקבוצת רד.
Arrow ECS הנה חברת הפצה בינלאומית עם למעלה מ 470 סניפים ב 55 מדינות ברחבי העולם. לרשותה צוות מהנדסי מכירות בעל ידע וניסיון אשר תומך ומלווה את השותפים ולקוחות הקצה לאורך תהליך המכירה. הצוות מגיע עם מגווון רחב של הסמכות טכנולוגיות הנדרשות מצד היצרנים.

ל Arrow ECS צוות מכירות מיומן ומקצועי אשר נותן מענה לשותפים העסקיים בישראל.

לרשות השותפים והלקוחות בישראל עומד מרכז ההדרכה עם הטכנולוגיה החדישה ביותר והמציעה באופן שוטף מגוון קורסים בתחומי אבטחת המידע, תקשורת ווירטואליזציה.
חתימת ההסכם תאפשר לחברת Arrow ECS לספק ללקוחותיה פתרונות מקיפים באמצעות טכנולוגייה מובילה בתחום מניעת שירות (DDoS) וכן זמינות אפליקטיבית על ידי ניתוב וניהול חכם של איזון העומסים ברשת.

אילן יהושע מנכ"ל Arrow ECS Arrow ECS” רואה בRadware יצרנית מובילה בתחום ניהול תעבורה ואיזון עומסים ברשת. שיתוף הפעולה יביא למינוף הפעילות בישראל. הכרותנו המעמיקה עם השוק וחברות האינטגרציה בשילוב מגוון השירותים הרחב ש- Arrow ECS מספקת יסייעו להצלחה משותפת".

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עםArrow ECS .יחדיו נפעל להבטיח ללקוחותינו את זמינות והאצת האפליקציות ע"י שימוש בפתרון הAlteon NG והAppWall ה Next-Generation ADC ולהתמודד עם התקפות DDoS מורכבות", אמר רועי זיסאפל, מנכ"ל רדוור. "מערכת זיהוי וחסימת ההתקפות שלנו DefensePro היא המתקדמת ביותר בהגנה על לקוחות כנגד מגוון רחב של התקפות הסייבר משולבות שאנו עדים להן היום בזירה הקיברנטית."

"באמצעות פתרונות איזון העומסים שלנו, Arrow ECS תוכל להבטיח רציפות לאפליקציות ולשירותים של לקוחותיה וע"י כך לתת מענה לרמת SLA גבוהה כדי להגן על המוניטין העסקי שלהם."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים